تداوم پیروزی‌های آرمان‌گهر با غلبه بر استقلال ملاثانی

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان پس از چند هفته ناکامی سرانجام در دومین بازی پیاپی از هفته ۲۳ رقابت های لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) موفق شد با ۲ گل مهمان خود استقلال ملاثانی را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم از ساعت ۱۳:۳۰ ظهر امروز دوشنبه در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا در پایان این بازی شاگردان قاسم شهبا با برتری ۲ بر صفر مقابل استقلال ملاثانی، سه امتیاز حساس از این بازی را به حساب خود واریز کنند و صعود ۲ پله ای را در جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور داشته باشند.

نیمه اول این رقابت با نتیجه بدون گل در حالی خاتمه یافت که ۲ تیم با خلق موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر، یک بازی پایاپای ارائه کردند اما در نیمه دوم این سیرجانی ها بودند که توانستند زهردارتر از حریف ظاهر شوند و نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند.

در دقیقه ۵۴ این مسابقه علیرضا ابراهیمی از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه مهمان شد که این گل با جنجال و اعتراض نیمکت استقلال همراه بود و داور بازی نیز عزیز فریسات سرمربی این تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

البته اعتراض های کادر فنی تیم استقلال ملاثانی به همین‌جا ختم نشد و آنان روی یک صحنه گل آفساید و دیگر اتفاقات و سوت های داور این بازی هم اعتراض هایی داشتند.

مسابقه در ادامه با خطاهای متعدد تیم خوزستانی همراه شد و داور یکی از بازیکنان آنان را در دقایق پایانی اخراج کرد تا سرانجام امیرحسین بنی اسد بازیکن آرمان گهر با یک ضربه عالی و ثبت دومین گل تیمش در دقیقه ۸۰ کار را تمام کند و خیال سیرجانی ها از کسب سه امتیاز این بازی راحت شود.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و پس از هفته ها توانست از جایگاه پانزدهم جدول رده بندی جام آزادگان جدا شود و به رتبه ۱۳ صعود کند تا حاشیه امنی با منطقه خطر سقوط ایجاد کرده باشد و استقلال ملاثانی نیز با ۲۸ امتیاز در رتبه دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور جای گرفت.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در این دیدار با ترکیب آیدین قویدل، دانیال ماهینی، رضا پورمهدی آبادی، حمید خدابنده لو، میلاد صادقیان، علیرضا ابراهیمی، سعید قائدی فر، علیرضا قاسمی، محمد مشایخ، امیر محمودآبادی و امیرمحمد گلزاری به میدان رفته بود.

استقلال ملاثانی نیز با ترکیب علی کردانی، رضا احمدیان زاده، محمد امین سعیداوی، مهدی بریحی، مسعود اسدی، علی حمودی، امیرحسین ایزدی، رضا آنتیک، فرشید پاداش، مهدی زبیدی و هادی حبیبی نژاد بازی می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha