پرورش نیروهای نوآور در دانشگاه صنعتی اصفهان دنبال می شود

اصفهان- ایرنا- رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: پرورش نیروهای نوآور و توسعه مشوق های مربوط به این مقوله بطور جدی در دانشگاه صنعتی اصفهان دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی میرمحمدمیبدی روز سه شنبه در آئین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: نخستین گام برای اثبات اهمیت این چشم انداز، افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در این واحد آموزشی با هدف عینیت بخشی به مقوله ارتباط دانشگاه با صنعت است.

وی به ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره و بیان کرد: این ظرفیت ها باید در نهایت به تقویت نظام نوآوری کشور کمک کند و در این رابطه این دانشگاه آماده همکاری با همه متخصصان، دانشجویان و اساتید است.

وی گفت: اکنون به‌دنبال سیاست گذاری این مساله بر مبنای تعاریف جدید هستیم تا بر اساس آن رسالت این مرکز علمی در ارتباط با حوزه‌های مختلف نظیر آب، انرژی و امنیت غذایی به نوآوری منجر شود.

میبدی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان مزین به نام و یاد ۴۶ شهید گرانقدر از طیف‌ها و اقشار جامعه است، افزود: راه این شهدا سرلوحه ماست و امروز ما وارث بسیاری از خوشنامی ها و پیشرفت های آنان هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی اصفهان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خوش درخشیده است و باید سهم خود را نیز در تقویت نوآوری با استفاده از همه فرصت ها و ظرفیت های پیش رو محقق کند.

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه اصفهان با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شده صنعت فولاد با حضور شماری از مسوولان استان افتتاح شد.

پرورش نیروهای نوآور در دانشگاه صنعتی اصفهان دنبال می شود



همچنین تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان به امضا رسید.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha