۶ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بیارجمند شاهرود افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - پنج طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی بخش بیارجمند شاهرود با اعتبار افزون بر ۱۴ میلیارد و ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان روز چهارشنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان افتتاح شد.

بخشدار بیارجمند شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر زیرسازی و آسفالت معابر به وسعت ۲۳ هزار ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان توسط شهرداری بیارجمند انجام و بهره‌برداری شد.

محمد کریمی به افتتاح سامانه آبیاری کم فشار با اعتبار ۶۱۵ میلیون تومان در ۳۹ و نیم هکتار زمین کشاورزی این بخش اشاره کرد و گفت: هزینه بهره‌برداری این طرح از محل اعتبارات ملی، حمایت جهاد کشاورزی و آورده بهره‌بردار محقق شد.

۶ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بیارجمند شاهرود افتتاح شد

به گفته وی، هدف از اجرای این طرح بهینه‌سازی مصرف آب در زمین‌های کشاورزی است.

بخشدار بیارجمند با بیان اینکه طرح هادی روستای دستجرد با حمایت بنیاد مسکن اجرا شد، ابراز کرد: برای زیرسازی و آسفالت پنج هزار متر مربع این روستا ۲۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی، ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار استانی، ۸۰۰ میلیون تومان از محل منابع دهیاری هزینه شد.

وی به افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی در روستای دستجرد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام (ره) بیارجمند به این خانواده ۱۴۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه داد.

کریمی از بهره‌برداری طرح تکمیلی مرکز خدمات جامع سلامت روستای خانخودی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و اظهار کرد: یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی، ۵۰ میلیون تومان اعتبار استانی و ۶۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی – استانی برای اجرای این طرح هزینه شد.

طرح اقتصادی روغن‌کشی با اعتبار هفت میلیارد تومان بهره‌برداری شد

بخشدار بیارجمند به افتتاح کارگاه روغن‌کشی دهکده طلایی اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح اقتصادی سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام و سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آورده سرمایه گذار اختصاص یافت.

کریمی با بیان اینکه تولید سالانه ۲۵۰ تن روغن از این کارگاه برآورد شده است، ادامه داد: با راه‌اندازی این کارگاه برای سه نفر به طور مستقیم و پنج نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی در این بخش افتتاح و آغاز شد، اظهار کرد: ۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیارد تومان آغاز شد.

۶ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بیارجمند شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با جانباز حسن باقری، افتتاح هفت طرح عمرانی و اقتصادی بخش بیارجمند نیز با حضور ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و جمعی از مدیران و مسوولان شهرستان انجام شد.

همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۲۰۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر یکهزار و ۴۷۸ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان در شاهرود افتتاح و آغاز شد؛ در این بین، ۱۶۳ طرح با اعتبار ۴۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حوزه عمرانی بود.

راه‌اندازی ۲۰ طرح اقتصادی با اعتبار افزون بر ۳۸۵ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی با اعتبار ۵۱۵ میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و یک طرح اقتصادی با اعتبار افزون بر ۱۵۰ میلیون تومان نیز همزمان با دهه فجر در شاهرود صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha