۷۱ طرح در مهدیشهر افتتاح شد/ قرارداد خرید ۳۰۰ اتوبوس گردشگری از استان سمنان

سمنان - ایرنا - ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدیشهر با سرمایه‌گذاری ۶۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان روز پنجشنبه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۶۹ طرح عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۲ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دهه‌فجر امسال در شهرستان مهدیشهر بهره‌برداری شد.

همچنین هفت طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در شهرستان مهدیشهر به مناسبت دهه‌فجر کلنگ‌زنی شد.

۷۱ طرح در مهدیشهر افتتاح شد/ قرارداد خرید ۳۰۰ اتوبوس گردشگری از استان سمنان

ایجاد ۱۳‌ هزار فرصت شغلی دستاورد دولت سیزدهم در استان سمنان

استاندار سمنان در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرستان مهدیشهر به مناسبت دهه‌ فجر گفت: کسب رتبه نخست استان سمنان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید، بازگشت به چرخه تولید ۷۲ واحد راکد، رشد بیش از ۱۱۶ درصدی اعتبارات دهیاری‌های استان، فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان، ایجاد افزون بر ۱۳ هزار فرصت شغلی و کاهش نرخ بیکاری استان از جمله اقدام‌های ارزنده صورت گرفته در استان طی سال جاری است.

سید محمدرضا هاشمی یادآور شد: ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تسهیلات اقتصادی از محل سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص یافت.

استاندار سمنان اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب موجب شد تا جهان از قدرت ۲ قطبی آمریکا و شوروی سابق خارج شود و نظام جمهوری اسلامی توانست امروز با بر هم زدن تمامی معادلات سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی، سرآمد کشور های جهان بویژه کشورهای مسلمان باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز در بخش‌های مختلف از جمله اجتماعی، فضایی، نظامی، پزشکی و علمی از کشورهای موفق و در دنیا موثر است.

هاشمی یادآور شد: ولایت و امنیت ۲ نعمت ارزشمند است که بالاترین دستاورد نظام‌ جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

اجرای بزرگترین طرح گازرسانی در مهدیشهر در دست اجرا است

استاندار سمنان بیان کرد: بزرگترین طرح گازرسانی استان در مناطق کوهستانی و برای گازرسانی به روستاهای چاشم و خطیرکوه شهرستان مهدیشهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی مجتمع دامپروری شهرستان مهدیشهر از مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان در دست اقدام است.

انعقاد قرارداد خرید ۳۰۰ اتوبوس گردشگری از استان سمنان

هاشمی خاطر نشان کرد: قرارداد خرید بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری از استان سمنان روز گذشته (چهارشنبه) منعقد شد.

وی تصریح کرد: دغدغه مردم شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین در زمینه تامین‌ مسکن در حوزه طرح‌نهضت ملی مسکن، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

۷۱ طرح در مهدیشهر افتتاح شد/ قرارداد خرید ۳۰۰ اتوبوس گردشگری از استان سمنان

اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی طرح‌های دهه‌فجر مهدیشهر

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: در مجموع ۷۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار افزون بر ۱۵۰‌ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

مجتبی اقوامی پناه خاطر نشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان برای شهرستان مهدیشهر اختصاص یافت و ۱۰۰ درصد اعتبارات شد.

وی افزود: انجام مطالعات مجتمع دامپروری شهرستان مهدیشهر از مصوبات سفر رییس جمهور به استان است که اکنون این مصوبه انجام شد و مابقی اقدامات در دستور کار است.

فرماندار مهدیشهر خاطر نشان کرد: ۱۳۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان مهدیشهر در سال ۱۴۰۱ تاکنون محقق شد.

اقوامی پناه ادامه داد: ۲ واحد تولیدی راکد این شهرستان نیز در راستای افزایش بهره وری و رشد اقتصادی با اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر در آینده نزدیک دوباره فعال می‌شود.

۷۱ طرح در مهدیشهر افتتاح شد/ قرارداد خرید ۳۰۰ اتوبوس گردشگری از استان سمنان

ایمان و معنویت از مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

همچنین امام‌ جمعه مهدیشهر گفت: ایمان و معنویت از عناصر اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استمرار این انقلاب است.

حجت الاسلام محمد بارانی بیان کرد: دشمن امروز در توطئه های خود نقاط مثبت‌ انقلاب را در عرصه های‌ مختلف کمرنگ‌ می‌کند و بر نقاط ضعف تاکید دارد.

وی تصریح کرد: تزریق یاس و ناامیدی به آینده در بین جوانان و القای ناکارآمدی از طریق فضای مجازی از دیگر توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد تا مدیران در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد نظام‌جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب به خوبی اهتمام ورزند.

امام جمعه مهدیشهر افزود: مردم امروز در شرایط سخت معیشتی هستند و ضرورت دارد تا برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقای معیشت و رفاه مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

۷۱ طرح در مهدیشهر افتتاح شد/ قرارداد خرید ۳۰۰ اتوبوس گردشگری از استان سمنان

میدان فردوسی مهدیشهر صرف با اعتبار افزون بر ٢ میلیارد تومان با مساحت ٧٢٠ متر مربع در شهر مهدیشهر، ساختمان جهاد کشاورزی مهدیشهر پس از ۱۵ سال و با مصوبه شورای برنامه ریزی استان، بهره برداری از مرحله دوم محوطه‌سازی صحن امام زاده یحیی(ع) شهمیرزاد با اعتباری بیش از ٢میلیارد و ۵۰۰ تومان با هدف توسعه و ایجاد پایگاه گردشگری و مذهبی، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهمیرزاد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مساحت ٩٥٠ متر مربع با هدف ترویج فرهنگ ورزش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان، آموزشگاه ٦ کلاسه برکت فولاد محله با اعتبار افزون بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مساحت هزار و ۴۰۰ متر مربع با مشارکت بنیاد برکت از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده شهرستان مهدیشهر در دهه فجر ۱۴۰۱ است.

شهرستان مهدیشهر در ۱۵ کیلومتری مرکز استان سمنان و ۲۳۰ کیلومتری تهران پایتخت ایران واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha