باید بستر پویایی برای فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی نوجوانان فراهم شود

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت : مدیران و مسئولان استان باید بستر را برای ایجاد نشاط و انجام فعالیت‌های اجتماعی و پویا برای کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم کنند و با استفاده از ظرفیت فعالیت‌های گروهی جسمانی، ورزشی وعلمی برای رشد و تعالی این قشر بهره گیرند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی تختی سیاهکل افزود: سالن های ورزشی باید برای استفاده کودکان، نوجوانان و جوانان مناسب سازی شود، مسئولان ورزشی استان نیز بر نحوه واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی نظارت بیشتری داشته باشند.

وی عنوان کرد: سالن های نیمه فعال برای ادامه فعالیت به هیات های ورزشی واگذار شود و یا برای استفاده دانش آموزان در اختیار مدارس قرار گیرد.

وی در ادامه خواستار مولدسازی اموال دولتی در این بخش شد و افزود: روند بهره برداری از برخی پروژه ها بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال طول کشیده لذا فرمانداران باید با شناسایی این پروژه ها بررسی کنند اگر در جایی اموال دولت بلااستفاده مانده است برای مولدسازی به نفع مردم معرفی کنند.

وی ادامه داد: همه تلاش ما بر آن است آنچه از نیازها و مطالبات مردم است برای رفاه، سلامت، تامین مسکن و رونق اقتصادی انجام دهیم و براساس سیاست راهبردی مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی و برنامه های راهبری دولت که برگرفته از اراده مردم است امور را با مدیریت جهادی انجام دهیم.

عباسی همراهی مسئولان استانی و شهرستانی را در این زمینه ستود و گفت: وظیفه داریم به همه روستاها، دهستان‌ها و بخش‌ها توجه کنیم و نگاه مثبت نمایندگان نیز در این مسائل بی تاثیر نخواهد بود تا بودجه بیشتری را بتوانیم تامین کنیم.

وی با اشاره به آخرین سفر خود به سیاهکل و نارضایتی مردم این شهرستان از وضعیت کنار گذر شهرستان افزود: اعتباری برای پروژه مصوب شد و اکنون ۵۰ درصد کار انجام شده و تا تابستان سال آینده این پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان از مسئولان خواست عملکرد دولت را از تریبون های مختلف برای مردم تبیین و بیان کنند و گفت: مردم سخنرانی دوست ندارند اما شما نمایندگان دولت هستید باید عملکرد های دولت را برای مردم بیان کرده و به گونه ای کار کنید که مردم این تلاش ها و آثار آن را درک کنند.

وی توزیع ۹ هزار و ۲۰۰ سند روستایی توسط بنیاد مستضعفان، اجرای پروژهای برق رسانی، راه سازی و پروژه های ورزشی را از جمله عملکردهای مثبت دولت اعلام کرد و افزود: دولت در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از آبروی خود هزینه کرد تا مردم در تامین مایحتاج با مشکل مواجه نشوند.

وی تامین مسکن، اشتغال، توجه به مقوله گردشگری و میراث فرهنگی را در اولویت های برنامه های استانی دولت دانست و بیان داشت: ما برای نوکری مردم از جان و دل خدمت می کنیم و زمان نمی شناسیم.

عباسی با بیان اینکه ما هرچه داریم از مردم است، گفت: دهه فجر برای مردم تجدید خاطره با وقایع ۲۲ بهمن سال ۵۷ است لذا باید با هرآنچه در توان داریم در راستا تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام انجام دهیم، این ایام مظهر وحدت، همدلی و هماهنگی ملی، اسلامی و انقلابی ایران است.

چمن مصنوعی زمین ورزشی تختی سیاهکل با ۷۹ هزار و ۶۷۷ میلیون ریال اعتبار امروز توسط استاندار گیلان افتتاح شد.

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، هفت پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در این شهرستان توسط استاندار بهره برداری شد.

این پروژه ها شامل بهسازی و آسفالت محور سیاهکل به دیلمان به طول ۱۰ کیلومتر، آسفالت محورهای روستایی گولک به پیرکوه، ملومه به گیسل، روکش آسفالت روستاهای دیسام به چالش و دوست لات به رادار پشته و نیز نصب گاردیل است. برای احداث پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در شهرستان سیاهکل ۴۲۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

افتتاح چهار پروژه و ۲۳ واحد مسکن محرومین املش با حضور معاون اقتصادی استانداری گیلان

چهار پروژه دیگر نیز امروز با حضور معاون اقتصادی استانداری با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان در شهرستان املش افتتاح شد.

ساختمان اداره راهداری املش درسه طبقه با۶۰۰مترمربع مساحت با اعتباری بالغ بر چهار میلیاردتومان، کارخانه بسته بندی چای درآسیابسران رانکوه املش با۵۰۰مترزیربنا، اشتغالزایی ۱۰نفر و ۹میلیارد و۴۰۰میلیون تومان اعتبار بخشی از پروژه هایی بودند که امروز در املش افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

همچنین طی امروز در املش ۲۳واحد مسکن محرومین کمیته امداد با چهارمیلیارد و۸۰۰ میلیون تومان اعتبار و یک واحد کارخانه تولید بتن آماده درزمینی به مساحت پنج هزارمترمربع باصرف اعتبار ۴۸میلیارد تومان واشتغالزایی ۴۰ نفر افتتاح شد.

در رضوانشهر نیز هشت پروژه مخابراتی، واحد تولیدی و بسته بندی آبزیان و سلامت عمرانی با ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری گردید.

این پروژه ها که با حضور معاون توسعه مدیریت منابع استانداری گیلان به بهره برداری رسید شامل ساماندهی گلزار شهدای روستای گیل چالان، بهره برداری از طرح های مخابراتی؛ بهره برداری از واحد تولیدی و بسته بندی آبزیان با اشتغال ۲۲ نفر به صورت مستقیم و بهره برداری از مرکز خدمات جامعه سلامت روستای ییلاقی ارده رضوانشهر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha