۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85024794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کشوری تنیس روی میز در زنجان پایان یافت

۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85024794
مسابقات کشوری تنیس روی میز در زنجان پایان یافت

زنجان - ایرنا - مسابقات کشوری تنیس روی میز بانوان در رده سنی بزرگسالان روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در سالن ورزشی زنجان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی استان زنجان طی ۲ روز برگزار شد.

در این رقابت های کشوری که برای اولین بار در استان زنجان برگزار شد ۱۴۰ بازیکن و مربی حضور یافتند.

رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پایان این مسابقات قهرمانی کشور نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.

مریم کاظمی راد افزود: ملیکا عامر طاس از استان فارس، فاطمه یاری از استان مازندران، فاطمه لفظ از استان اصفهان، صبا سراجی از استان مرکزی، نسیم صالح اقدم از استان آذربایجان شرقی، نیکتا ادیبان از استان خراسان رضوی، یکتا لرکیان از استان خوزستان و ستایش ایلوخانی از استان همدان نفرات برتر این رقابت ها هستند.

وی اضافه کرد: این مسابقات برای گرامیداشت دهه فجر و همچنین بزرگداشت مرحومه بابایی نائب رئیس اسبق هیات تنیس روی میز استان برگزار شد.

به گفته این مسوول، در کنار این مسابقات، استان زنجان برای اولین بار میزبان مسابقات رده بندی رقابت های دسته یک بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان است.

وی خاطر نشان کرد: این رقابت ها با حضور ۱۶ ستاره اول تنیس روی میز ایران از امروز در آکادمی تنیس روی میز شهید رضوی استان زنجان آغاز شده است و فردا به پایان می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha