تمام راه‌های روستایی مسدوده شده دالاهو تا پایان امروز بازگشایی می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری دالاهو با اعلام اینکه تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی این شهرستان که بر اثر بارش برف و کولاک شب گذشته مسدود شده بود، ادامه دارد، گفت: با وجود حجم بالای برف، تمام راه‌های روستایی مسدود تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

«کیومرث جلیلیان» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون تردد در محور اصلی در جریان است، افزود: به دلیل بارش سنگین برف که از روز گذشته تا صبح امروز ادامه داشت راه های اصلی این شهرستان در چندین مورد برای ساعاتی مسدود شد اما تلاش عوامل راهداری، پلیس و دستگاه های امدادی با ماشین آلات برف روب تا صبح امروز باعث بازگشایی مسیر اصلی شد و شب گذشته نیروها در محورهای شهرستان تا صبح مشغول برف روبی، شن ریزی و تلاش برای بازنگه داشتن مسیر اصلی بودند.

وی اظهار کرد: همچنین بازگشایی راه های روستایی این شهرستان نیز که بر اثر بارش برف مسدود شده بود در بخش گهواره و با توجه گستردگی مسیرها و بارش برف که در برخی جاها به ۲۰ سانتی متر رسید توسط عوامل راهداری و دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حال انجام است و پیش بینی می شود تا امشب مسیرها بازگشایی شوند.

سرپرست فرمانداری دالاهو گفت: با وجود بارش برف هیچ گونه سانحه و حادثه ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان نداشتیم و تمام خودروهایی که در مسیر بودند نیز با تلاش دستگاه های خدمات رسان با سلامت و ایمنی هدایت شدند و همچنین در زمینه خدمات آب و برق و گاز نیز هیچ قطعی و مشکلی رخ نداد.

جلیلیان ادامه داد: به دلیل بارش برف و یخبندان و لغزنده بودن سطح جاده ها از مردم می خواهیم که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت سفرهای ضروری نیز نکات ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ داشته و از فنی خودرو اطمینان حاصل کنند و آذوقه و لباس گرم همراه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری دالاهو در ادامه گفت: هم اکنون نیروهای پلیس راه و ستاد شورای هماهنگی، پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در حال آماده باش هستند و عوامل راهداری نیز در مسیر حضور دارند و در حال نمک پاشی مسیر و ماشین آلات برف روب نیز در مسیرهای روستایی مشغول بازشگایی مسیرها هستند.

فرماندار دالاهو از مسافرانی که قصد سفر از مسیر راه‌های این شهرستان را دارند، به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده ها درخواست کرد تا سفر خود را به تعویق بیندازند.

شهرستان دالاهو با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha