۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85025087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گفتمان انقلاب اسلامی آینده‌دار و امیدبخش است

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز غرب هیچ گفتمان آینده‌دار و امیدبخشی ندارد در حالیکه گفتمان انقلاب، آینده‌دار، امیدبخش و رو به جلو و پیشرفت است.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در جشن بزرگ چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در سالن آزادی سنندج با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ سرآغاز یک حرکت بود و امروز ایران در یک مسیر افتخارآفرین قرار دارد و در آینده هم پیروزی‌های‌ بزرگی در صحنه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی کسب خواهد شد.

وی یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام و تاریخ بشریت است چرا که ملت ما در دوران پهلوی‌ها از سوی انگلیس و آمریکا تحقیر می‌شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رضاخان با سرکوب قیام‌های آزادیخوانه نظیر قیام شیخ محمد خیابانی، میرزاکوچک خان و قیام مردم سایر نقاط دست به کشتار مردم می‌زد و چون انگلیسی‌ها چنین اقدامات خشونت‌باری را از رضاخان می‌دیدند او را مناسب پادشاه ایران می‌دانستند و این فرد بی‌سواد را بر کشور حاکم کردند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: در دوره حکومت رضاخان آنچنان ایران و عشایر سرکوب شده بود که هیچگونه ساختار دفاعی برای کشور وجود نداشت و تمامی شهرهای ما زیر چکمه‌های اشغالگران قرار داشت.

وی ادامه داد: اما ملت ایران بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق کردند و اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر دشمنان در گذشته حمله به ایران را جز گزینه‌های روی میز عنوان می‌کردند امروز به دلیل این قدرت دفاعی، آمریکا و اسرائیل جرات بر زبان آوردن این جملات را ندارند.

سردار سلیمانی ادامه داد: هیچ قدرتی در جهان جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و این به دلیل قدرت دفاعی و بازدارندگی و پشتوانه ملت است.

وی گفت: امروز ما ایران و ملت را با دوره قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم بلکه با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم که در فناوری پیشرفته جزو ۵ کشور جهان و جز سه کشور برتر مبارزه با کرونا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مردم که بارها دفاع از انقلاب را ثابت کرده‌اند، با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم بار دیگر بر این وفاداری خود به نظام اسلامی تاکید خواهند کرد و شکست دیگری را برای آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی رقم خواهند زد.

حل مشکلات مردم با تدبیر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حل مشکلات مردم که دشمنان همواره آن را بهانه قرار می‌دهند یکی از قله هایی است که باید فتح و با تدبیر حل شود.

وی افزود: آنهایی که واکسن خود را به رخ ما می‌کشاندند، واکسن فایزر آنها فاجعه انسانی به بار آورده و عوارض زیادی بر مردم داشته است اما ایران در تولید واکسن موفق شد.

وی اضافه کرد: ایران دومین قدرت سدساز جهان است، سومین رتبه تربیت مهندس جهان را داریم و نرخ باسوادی به ۹۶ درصد رسیده است در حالیکه قبل از انقلاب یک سوم جمعیت باسواد بودند.

سردار سلیمانی یادآور شد: ایران در نانو قدرت سوم جهان، در غنی‌سازی جز کشورهای صاحب این فناوری و در هوافضا نیز صاحب جایگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha