تهرانی ها قهرمان و نایب قهرمان بسکتبال دانش آموزان کشور شدند+ فیلم

شیراز- ایرنا- رقابت های بسکتبال دانش آموزان پسردوره دوم متوسطه در شیراز با قهرمانی تیم تهران و نایب قهرمانی شهرستان های تهران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار پایانی این رقابت روز پنجشنبه در سالن پوریای ولی شیراز برگزار شد و تیم تهران در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ۶۸ بر۶۲  از سد همشهریش گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت.

بازی پایا پا در نیمه نخست

تیم شهرستان های تهران که از بازیکنان بیشتر قد بلند و فیزیکی سود می برد، بازی را خوب شروع کرد و حتی با اختلاف از حریفش پیش افتاد اما در ادامه بازی این تیم تهران بود که نبض بازی را دردست گرفت طوری که هم امتیازهای عقب افتاده را جبران کرد و هم در پایان نیمه اول، بازی را با نتیجه ۳۶ بر ۳۶ به تساوی کشاند.

فیلم فینال این بازها

عزم برای قهرمانی

هرچه به پایان این بازی نزدیک ترمی شدیم این بازیکنان تیم تهران بودند که عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده و توانستند در پایان با اختلاف ۶ امتیاز و با نتیجه ۶۸ بر ۶۲ حریف سخت کوش خود تیم شهرستان های تهران از پیش رو بردارند و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

همچنین تیم های البرز و خراسان رضوی به صورت مشترک به مقام سوم این دوره از بازیها دست یافتند.

به گزارش ایرنا، رقابت های والیبال و بسکتبال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه ۱۶ بهمن ماه که با عنوان گرامیداشت شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه در شیراز آغاز شدند بود، پنجشنبه ۲۰ همین ماه پایان یافت.

افزون بر یک هزار دانش آموز پسر از سراسر کشور در قالب ۶۴ تیم در بسکتبال و والیبال در این رقابت ها حضور داشتند.

آغاز مسابقات دختران

همچنین مسابقات بسکتبال و والیبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه از ۲۳ بهمن ماه در شیراز آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha