۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85025339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دماوند: بومی‌سازی علوم برای حل مشکلات اثربخش است

دماوند - ایرنا - امام جمعه دماوند گفت: علم در همه عرصه ها تاثیرگذار است و بومی‌سازی علوم توسط نخبگان برای حل مشکلات موثر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی مسئولان با نخبگان شهرستان دماون، اظهار داشت: نخبگان باید از استعداد و توانایی هایشان برای خدمت به دیگران استفاده کنند و مسئولان نیز باید به نخبگان توجه کنند که البته باید این ارتباط دوسویه باشد و نخبگان نیز درجمع ها و برنامه ها حضور داشتند باشند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد تا زمینه رشد در عرصه های مختلف علمی برای علاقمه مندان فراهم شود و نظام جمهوری اسلامی هم اکنون نیز از هر رشد علمی و پژوهشی حمایت می‌کند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: تشکیل مجمع خیران حمایت از نخبگان در شهرستان دماوند برای بیان مطالبات آنان بسیار موثر است و هنچنین جهت رفع مشکلات از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

نخبگان افسران جنگ نرم در برابر دشمنان هستند

فرماندار شهرستان دماوند نیز در این دیدار گفت: نخبگان به عنوان افسران در مقابله با جنگ نرم دشمنان با ید به میدان بیایند و از طرفی نیز نخبگان کمک، پشتیبانی و حمایت می خواهند که نوع این حمایت ها باید مشخص شود.

رضا طاهرخانی افزود: جوانان به ویژه نخبگان از مهمترین ثروت های انسانی کشور هستند، ثروت عظیمی که اگر از دستشان بدهیم خسارت جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.
این مسئول اضافه کرد: دولت مردمی ضمن شنیدن طالبات به حق نخبگان به دنبال پیگیری و تحقق این مطالبات است.

وی با بیان اینکه از نظرات و پیشنهادات نخبگان استقبال می‌کنیم، افزود: انتقادپذیر هستیم و دیگر مسئولان شهرستان دماوند نیز باید این انتقادپذیری را داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مسئولان باید همواره در جمع مردم حضور داشته باشند، گفت: مسئولان باید حرف دل مردم را از نزدیک بشنوند و پیگیری مستمری برای رفع مشکلات آنان داشته باشند.

طاهرخانی تاکید کرد: مسئولان باید پیگیر مطالبات و رفع مشکلات مردم از دستگاه‌های زیرمجموعه و بالادستی خود باشند و صرفاً به نوشتن دو خط نامه بسنده نکنند چون با این روش مشکلات حل نمی‌شود.

نخیگان و صاحبنظران شهرستان دماوند نیز در این نشست نظر، پیشنهاد و مشکلات در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی را بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha