۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85025902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت کیلومتر از جاده چهارخطه ازنا - اراک به بهره برداری رسید

خرم‌آباد - ایرنا - همزمان با دهمین روز از ایام دهه فجر با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان هفت کیلومتر از جاده چهارخطه ازنا - اراک افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: جاده ازنا به اراک ۷۰ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر در محدوده لرستان واقع شده که امروز با افتتاح این هفت کیلومتر در مجموع ۲۶ کیلومتر این مسیر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وحید کرم الهی گفت: از ۳۵ کیلومتر واقع در محدوده اراک حدود ۹ کیلومتر انجام شده و قسمتی از آن باقی مانده است که با توجه به پرخطر بودن این محور و حادثه خیز بودن آن به منظور حفظ جان شهروندان باید تلاش بیشتری در آن راستا صورت گیرد.

وی یادآور شد: بعد از سفر رییس جمهور به لرستان در آذرماه ۱۴۰۰ تا الان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح در قالب تسهیلات ماده ۵۶ و اعتبارات سازمان برنامه و بودجه از محل مصوبات سفر تزریق شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان افزود: برای افتتاح این هفت کیلومتر که امروز به بهره برداری رسید هم ۱۰۵ میلیارد تومان هزینه شده که همه آن در دولت سیزدهم اختصاص یافته است.

کرم الهی ادامه داد: اگر مصوبه سفر رییس جمهور مبنی بر ۱۵۰ میلیارد تومان به جاده ازنا - شازند تحقق یابد ۹ کیلومتر باقی مانده در سال ۱۴۰۲ قابلیت اتمام را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha