۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85026310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم اردستان:زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود رسیدند

کاشان - ایرنا - نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان جایگاه واقعی خود را به دست آورده‌ و روز به روز بر حضور اجتماعی آنان در مراتب مختلف علمی و سیاسی افزوده شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در آستان مقدس امام زاده موسی (ع) این شهر افزود:امروز زنان در همه عرصه ها وجود دارند و کارهای بزرگی با حفظ حجاب و عفت انجام می دهند ، تعداد دانشجویان خانم در دانشگاه ها از مردان هم بیشتر شده است.

وی اظهار کرد:غرب با اسم مقدس آزادی لاقیدی و رهایی از انسانیت را تبلیغ می کند و معنی شعار زن،زندگی و آزادی همین بود و وقتی پرچم دار این شعار عده ای سلطنت طلب هستند باید به یاد آوریم در زمان طاغوت زن هیچ عزتی در جامعه نداشت.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:نظام اسلامی روش جدید در مقابل نظم جهانی ارائه کرد چون آمریکا و انگلستان برای جهان نظام لیبرال دموکراسی را تعریف کرد و از طرفی مکتب کمونیست در چین و شوروی شکل گرفته بود و این ۲ تفکر که در مقابل هم بودند، هر ۲ دین را نفی می کردند.

وی اظهار کرد: در بین این مهلکه تفکر جدید یعنی جمهوری اسلامی با دست خالی و با تکیه بر خدا و مردم ایجاد شد و ریشه حسینی (ع) جوانه زد و امام خمینی(ره) ریشه ها را پیدا کرد و تا روز ۲۲ بهمن  سال ۱۳۵۷ این نهال را رشد داد.

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری در دیدار با همافران چند روز قبل فرمودند در طول تاریخ هیچ روزی برای ملت ایران بزرگ تر از ۲۲ بهمن نیست چون در این روز نهالی که حضرت امام(ره) آبیاری کرد ،خودش را نشان داد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شعار" نه شرقی،نه غربی،جمهوری اسلامی"یعنی انقلاب اسلامی نه تکیه بر شرق و نه غرب دارد و تکیه بر خدا و ایمان مردم تکیه گاه نظام اسلامی است و امروز این تفکر در دنیا حرف برای گفتن دارد.

طباطبایی نژاد گفت: وضع امروز منطقه خاورمیانه با ۴۰ سال قبل قابل مقایسه نیست و کشورهای منطقه مثل ایران که فارغ از نگاه به شرق و غرب حرکت می کند آنها هم تلاش می کنند در همین مسیر حرکت کنند.

وی افزود:نظام پادشاهی دیکتاوری از قدیم در این منطقه و جهان حکم فرما بود که با پیروزی انقلاب اسلامی عوض شد و این راز دشمنی با نظام اسلامی است چون ما با انقلاب خود اصل فلسفه وجودی آنها که بر سلطه گری استوار است را نفی می کنیم.

وی اظهار کرد:ما در مسیر رسیدن به قله هستیم در آرمان های خود گفته ایم استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی و این نظام اگر تصمیمی برای ملت بگیرد با مشورت با خود ملت می گیرد و به منافع شرق و غرب توجهی ندارد و این یعنی ما به استقلال رسیده ایم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:روزی ما برای تهیه یک سلاح کلاشنیکف نیازمند دیگران بودیم اما امروز دیگر کشورها از ما تقاضای خرید پهباد دارند و این دستاوردها در طول چهل سال ایجاد شده است.

طباطبایی نژاد گفت:استقلال ما هم در مسائل نظامی و هم اقتصادی وجود دارد و در کارها و تصمیم های خود وابسته به هیچ جا نیستیم البته این به معنی استفاده نکردن از تجربیات دیگران نیست بلکه به معنی وابسته نبودن است.

وی افزود:مقام معظم رهبری در دیدار با همافران فرمودند خیلی از کشورها به دنبال استقلال طلبی هستند اما استقلال طلبی ما برخاسته از دین ماست و ما با اعتقاد به قرآن استقلال طلبی داریم.

وی اظهار کرد:یکی از روش های غرب برای گسترش لیبرال دموکراسی این است که توده مردم را با فحشا سرگرم کند تا مردم به مسائل سیاسی فکر نکنند و آزادی را به برهنگی و یلگی تفسیر می کنند چون قصد دارند مردم تفکر و وجدان را از دست بدهند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان اگر رها شود از حیوان هم پست تر می شود،اگر کسی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی مثل استقلال و آزادی ایراد بگیرد باید بیاید و بحث کند دلیل این ادعایش چیست.

طباطبایی نژاد اظهار کرد:خوی استکباری و حیوانی انتها ندارد ، همانطور که در معنویات انتها نداریم و هیچ کس نمی گوید آرمان استقلال طلبی بد است،آزادی واقعی هم در گرو استقلال است یعنی انسان از قید و بند حیوانی رها شود و در چارچوب عقل آزاد باشد اما آزادی خارج از قید و بند همان یلگی و شهوت رانی است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) استقلال و آزادی واقعی را به دنیا معرفی کرد،هیچ کس مثل ملت ایران در انتخاب کارگزاران و سیاست مدارانشان آزاد نیستند و دشمن نمی تواند آرمان های ما را نفی کند به همین دلیل با ناجوانمردی و ترور در مقابل نظام اسلامی می ایستند.

طباطبائی نژاد افزود: از ابتدای انقلاب بسیاری از متفکران ما مثل شهید بهشتی و شهید مطهری را ترور کردند و مقام معظم رهبری را هم مورد سوقصد قرار دادند اما خداوند متعال ایشان را حفظ کرد تا چراغ راه ما در این انقلاب باشند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha