۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85026594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم پشتوانه قوی برای نظام است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه قوی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مردم هرگز میدان را خالی نکرده‌اند.

سردار ناصر فرشید روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران همچنان بعد از گذشت ۴۴ سال در میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند و این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود که بدانند ملت ایران همیشه حماسه‌آفرین بوده است.

وی گفت: حضور باشکوه مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی برای دشمنان است که بدانند همه ما با همدلی و اتحاد پشت سر هم ایستاده‌ایم و هرگز میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را خالی نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: همیشه پشتیبان و رهرو ولایت فقیه خواهیم بود و گوش به فرمان ایشان هستیم لذا هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد که آرامش و آسایش مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha