شوق مردم خراسان جنوبی برای حضور در جشن انقلاب + فیلم

بیرجند ایرنا - حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از دقایقی قبل در اقصی نقاط استان خراسان جنوبی آغاز شده و همچنان بر جمعیت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم بیرجند ساعتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی در میدان شهدای این شهر که یادآور روزهای انقلاب است، گرد هم آمدند تا همگام با سایر هموطنان در دورهمی بزرگ ملت ایران سهیم شوند.

جمعیت دیگری از شهروندان در میدان ابوذر و مسیرهای منتهی به راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند تا بار دیگر حماسه حضور را رقم بزنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز امروز مهمان مردم خراسان جنوبی است و با همراهی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان در راهپیمایی مرکز استان حضور دارد.

جوانان مسجدی با برپایی ایستگاه اقدام به توزیع پوستر و پرچم کرده‌اند و برپایی نمایشگاه ۴۴ فرآورده فراسودمند از کدو حلوایی توسط دانش‌آموزان دختر هنرستانی از دیگر جلوه‌های حضور مردم است.

امروز پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال از همه نسل‌ها، اقوام و طیف‌های مختلف برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به میدان آمده‌اند.

همچنین جوانان علاقه‌مند به عکاسی در حال ثبت صحنه‌های زیبا از راهپیمایی در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان‌های منتهی به راهپیمایی هستند.

یکی از بانوان که به همراه چهار فرزندش منتظر شروع راهپیمایی است به خبرنگار ایرنا گفت: امنیتی که در کشور داریم بالاترین نعمت است و به شکرانه آن همواره در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنیم.

علیزاده افزود: خودم از روزهایی که انقلاب شده چیزی به خاطر ندارم اما براساس خاطراتی که شنیدم برای این انقلاب و نظام خون‌های زیادی ریخته شده که نباید به آسانی از آن گذشت.

بانوی دیگری که با کودک خردسالش برای شرکت در راهپیمایی حضور یافته است گفت: حضور در راهپیمایی را بر خودم واجب دانستم.

عباس‌آبادی که به گفته خودش با وضو در راهپیمایی شرکت کرده است افزود: شبیه صف‌های نماز در میان جمعیت، هر آشنایی که می‌بینم به او می‌گویم قبول باشد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر بیرجند از میدان شهدا به سمت خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه دارد.

نظیر این مراسم در ۱۱ شهرستان استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha