۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85026655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرمانشاه آغاز شد

۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85026655
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همگام و همزمان با سایر نقاط کشور امروز شنبه ۲۲ بهمن در استان کرمانشاه با شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این آئین ملی، جمعیت زیادی از اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچ سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی و دست نوشته و پلاکاردهایی با مضمون سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور دارند.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار و جمع زیادی از مسوولان کشوری و لشکری استان در این مراسم ملی مردم را همراهی می‌کنند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی در حال برگزاری است.

«عبدالرضا مصری» نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس دوم مجلس سخنران اصلی مراسم راهپیمایی امروز شهر کرمانشاه است.

این مراسم در تمام شهرهای استان کرمانشاه نیز در حال برگزاری است.

در سنقروکلیایی از میدان سپاه پاسداران ـ میدان معلم به سمت میدان ۱۵ خرداد، در پاوه از میدان شهدا به سمت میدان مولوی، در قصرشیرین از اداره جهاد کشاورزی به سمت میدان مهدیه(عج)، در کنگاور از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، در گیلانغرب از میدان ۲۲ بهمن به سمت میدان توحید در حال برگزار است.

در ثلاث باباجانی هم از میدان معلم به سمت چهار راه ناحیه مقاومت بسیج، در دالاهو مسجد جامع به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره)، در هرسین از چهار راه انقلاب اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامیف در سرپل ذهاب از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت حرم حضرت احمدبن اسحاق (ع)، در روانسر از میدان بسیج (فرمانداری) به سمت میدان اورامان(دادگستری)، در اسلام آبادغرب از چهارراه کارخانه قند به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره) و در جوانرود از میدان مولوی به سمت مجموعه ورزشی تختی در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز می توانند به پویش بزرگ #ایران_ما بپیوندند و با پرچم ایران یا تصویر شهدای گرانقدر از خود و همراهانشان عکس بگیرند و با هشتگ #ایران_ما و #کرمانشاه در پیام رسان های ایرانی به شماره های ۰۹۹۹۹۲۲۱۴۰۱ ۰۹۹۹۹۱۴۰۱۲۲ ارسال کنند تا کل ایران تصویـر آنها را ببینند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha