استاندار کرمانشاه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از همه مردم استان دعوت کرد که در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشته باشند.

«محمدطیب صحرایی» روز جمعه به ایرنا افزود: به امید خدا روز ۲۲ بهمن باز با هم هستیم و با هم شعار می‌دهیم و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه یکی از مهمترین دستاوردهای جشن ملی و انقلابی ۲۲ بهمن را عزت، اقتدار و خودباوری مردم ایران دانست و گفت: همه می‌دانیم که امسال در شرایطی به استقبال ۲۲ بهمن می‌رویم که خیلی بیشتر از آنچه که فکر می‌کردیم دشمنی‌ها علیه ما به کار گرفته شد تا آرامش و امنیت و اقتدار کشورمان از بین برود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: به لطف الهی و با همراهی مردم توانستیم از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم و دشمنان انقلاب اسلامی را یک بار دیگر مایوس کنیم.

صحرایی در پایان عنوان کرد: فتنه گذشت و گرد و غبار آن از بین رفت و روسیاهی برای دشمنانی ماند که فکر می‌کردند مردم از انقلاب کوتاه می‌آیند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همگام و همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن در سراسر استان کرمانشاه با شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» برگزار خواهد شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرمانشاه ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی، در سنقروکلیایی از میدان سپاه پاسداران ـ میدان معلم به سمت میدان ۱۵ خرداد، در پاوه از میدان شهدا به سمت میدان مولوی، در قصرشیرین از اداره جهاد کشاورزی به سمت میدان مهدیه(عج)، در کنگاور از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، در گیلانغرب از میدان ۲۲ بهمن به سمت میدان توحید برگزار می‌شود.

در ثلاث باباجانی هم از میدان معلم به سمت چهار راه ناحیه مقاومت بسیج، در دالاهو مسجد جامع به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره)، در هرسین از چهار راه انقلاب اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامیف در سرپل ذهاب از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت حرم حضرت احمدبن اسحاق (ع)، در روانسر از میدان بسیج (فرمانداری) به سمت میدان اورامان(دادگستری)، در اسلام آبادغرب از چهارراه کارخانه قند به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره) و در جوانرود از میدان مولوی به سمت مجموعه ورزشی تختی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha