فرماندار ویژه مهاباد: انقلاب مردم ایران تجدید حیات اسلام در جهان بود

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تجدید حیات دوباره اسلام در جهان بود که به‌دست مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهاباد افزود: با پیروزی انقلاب یک حکومت اسلامی و مستقل در جهان به وجود آمد که تمام مسلمانان به آن دلخوش هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در دوره‌ای اتفاق افتاد که نظریه پردازان بزرگ کمترین شانس را برای وقوع آن قایل بودند، اما با درایت امام راحل و حمایت مردم به پیروزی رسید.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: به برکت وقوع انقلاب اسلامی خودباوری و استقلال و عدم وابستگی کشور به بیگانگان و دشمنان زنده شد و امروزه در بسیاری زمینه‌های علمی، پزشکی، نظامی و هسته‌ای در جهان سرآمد هستیم.

عباسی دوران دفاع مقدس را یکی دیگر از نشانه‌های ایمان و خودباوری به خود دانست و تاکید کرد: در این جنگ ملت ما با اتحاد و همبستگی توانست با رژیم بعث که حمایت بیش از ۳۲ کشور تا دندان مسلح جهان را همراه خود داشت مقابله کند و در نهایت به پیروزی برسد.

وی اضافه کرد: شخصیت بانوان که نقش انکار ناپذیر و فعالانه در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، در نظام اسلامی احیا شد و در کنار آن علم آموزی و گسترش آن رواج یافت.

عباسی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد تفرقه و دشمنی در بین مردم و مسوولان است، یادآور شد: مقام معظم رهبری با عفو فریب خوردگان حوادث اخیر زمینه وفاق و دوستی دوباره بر علیه دشمن را فراهم کرد.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: جوانان ما سرمایه‌های بزرگ نظام هستند که اجازه نخواهیم داد منزوی شوند چون در آینده همین جوانان دشمنان قسم خورده نظام را نا امید خواهند کرد.

عباسی ادامه داد: حضور حماسی و مقتدرانه مردم بزرگوار مهاباد همپای امت همدل و همصدای ایران اسلامی در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب مستضعفان حرف‌های نهفته زیادی در دل خود دارد.

به گفته وی، این انقلاب بعد از چهار دهه با وجود همه دسیسه‌ها و کینه توزی های جهانخواران همچنان پا برجا و مستحکم به پشتوانه امت بصیرت مدار ایران اسلامی به حرکت خود ادامه می‌دهد.

مردم مهاباد ابتدا در میدان شهدای این شهر تجمع کرده و سپس از طریق خیابان صلاح الدین ایوبی غربی و چهارراه آزادی در میدان جمهوری اسلامی این شهر تجمع کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهاباد با حاشیه‌های زیبایی از جمله حضور پرشور اقشار مختلف مردم از جوان و پیر تا زن و مرد، دانشجو و دانش آموز، بازاری و کسبه، تا فرهنگی و روحانیون همراه بود، یک گروه نوازنده محلی با ساز سورنا و دهل در میان جمعیت با نواختن موسیقی محلی زیبایی خاصی به راهپیمایی مردم مهاباد بخشیده بود.

راهپیمایی کنندگان مهابادی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی پرچم سه رنگ کشورمان به طول ۱۰۰ متر را در طول مسیر راهپیمایی با خود حمل کردند و شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر فتنه گر» سر دادند.

راهپیمایی کنندگان در پایان پس از قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن مفاد آن را با شعارهای الله اکبر تایید کرده و در پایان پرچم استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیدند.

در دیگر شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha