بارش برف سنگین در شمیرانات، معابر و شریان های اصلی شمال تهران باز است + فیلم

شمیرانات- ایرنا- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با اشاره به بارش کم سابقه برف از ساعات اولیه بامداد امروز/یکشنبه/ گفت: تمامی خیابان ها و شریان های اصلی منطقه باز و تردد در آن جریان دارد.

علیرضا اسفراینی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: اولویت ما در این بارش پرحجم که هم اکنون هم ادامه دارد باز بودن بزرگراه ها، خیابان ها و شریان های اصلی منطقه یک در شمیران است.

وی افزود: شن و نمک پاشی از ساعت ۲ بامداد به ویژه در معابر شیب دار، اصلی و بزرگراهی انجام شده و در حال انجام است.

این مقام شهری ادامه داد: بارش سنگین برف از ساعات اولیه بامداد امروز با حجم زیاد آغاز شده و همچنان ادامه دارد که خوشبختانه دوشادوش همکاران معاونت خدمات شهری منطقه یک تلاش ها آغاز شد و آمادگی لازم را برای این امر داشتیم.

به گفته اسفراینی نژاد، شرایط را به گونه ای فراهم کردیم که قبل از نشستن برف روی زمین مسیرها را باز کنیم و با کمک ۷۰ اکیپ خودرویی این کار انجام شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در این روزهای برفی از تردد غیر ضروری خودداری کرده و بیشتر از تاکسی، مترو و اتوبوس برای حمل و نقل استفاده کنند.

اسفراینی نژاد ادامه داد: رانندگان هم استفاده از زنجیز چرخ و یخ شکن را در این روزهای برفی فراموش نکنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک شهرداری تهران یادآور شد: هم اکنون معابر و شریان های اصلی منطقه باز است و هر نقطه ای که شهروندان تذکر بدهند در کمترین زمان ممکن باز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه مشکل در این زمینه را می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح کنند.

بارش برف سنگین در شمیرانات، معابر و شریان های اصلی شمال تهران باز است + فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha