اعزام ۲ هزار دانش‌آموز استان سمنان به اردوهای راهیان نور آغاز شد

سمنان- ایرنا- فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: اعزام ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان این استان به اردوهای راهیان نور از امروز ۲۴ بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علی خالقیان روز دوشنبه به رسانه ها اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان عملیات بزرگ فرهنگی استان با اعزام دانش آموزان این استان به اردوهای راهیان نور آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر روز، اعزام کاروان های مردمی به مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور انجام شد، بیان کرد: از امروز ۲۴ بهمن ماه ۲ هزار نفر از دانش آموزان سراسر استان سمنان در مقاطع تحصیلی نهم، دهم و یازدهم به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و این اردوی در اوایل اسفندماه به اتمام می رسد و سپس اردوهای راهیان نور دانشجویی آغاز می شود.

خالقیان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور مجازی نیز خاطرنشان کرد: در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه نیز اردوی راهیان نور به صورت مجازی در بستر برنامه شاد ویژه مقاطع اول و دوم متوسطه استان سمنان اجرا خواهد شد و دانش آموزان از مناطق و یادمان های مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان بیان کرد: استقبال خانواده ها و دانش آموزان استان برای حضور در اردوی راهیان نور بسیار گسترده و بی نظیر بود و در همان ۲ روز نخست ثبت نام ظرفیت تکمیل شد.

در استان سمنان حدود ١٣٠ هزار دانش‌آموز در بیش از هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha