اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور برنامه‌ریزی شد

سمنان- ایرنا- مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر عربی روز سه شنبه به خبرنگاران افزود: اعزام این تعداد دانشجو از دهم تا بیست و سوم اسفند ۱۴۰۱ انجام می شود.

وی با اشاره به آماده سازی اردوگاه های راهیان نور استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای میزبانی از زائران اعزامی به این مناطق، اظهار داشت: ۴۰ خادم الشهدا در اردوگاه های شهید شوکت‌پور و شهید شاطری استان سمنان در خوزستان اقدام به آماده سازی و فضاسازی این اردوگاه ها برای حضور هر چه بهتر کاروان های راهیان نور کرده‌اند.

وی با اشاره به آغاز اعزام ۲ هزار دانش آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شده است و شب گذشته کاروان های دانش آموزی دختران از شهرستان های سمنان و مهدیشهر در این مناطق مستقر شدند.

وی ادامه داد: کاروان های راهیان نور شاهرود، بسطام و بیارجمند و آرادان، سرخه، میامی و دامغان نیز ظرف ۲ روز آینده به این مناطق مشرف می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان بیان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی های لازم برای اعزام کاروان های راهیان نور مردمی نیز انجام شده است و بر این اساس اردوی راهیان نور مردمی از ۲۵ اسفندماه در سه مرحله انجام می شود.

وی اضافه کرد: اعزام کاروان های راهیان نور مردمی به مناطق عملیاتی با خودروهای شخصی خواهد بود و شرایط برای اعزام این کاروان ها به صورت اتوبوسی نیز فراهم است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان در مورد اعزام خادم الشهدا از استان به مناطق عملیاتی نیز گفت: ثبت نام از داوطلبان در سایت «کوله‌بار» و با مراجعه به سازمان اردویی سپاه هر یک از شهرستان های استان انجام می شود.

استان سمنان حدود ۷۰ هزار دانشجو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha