۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶
کد خبر: 85029073
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سارقان خانه‌های بندرعباس در بهبهان دستگیر شدند

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶
کد خبر: 85029073
سارقان خانه‌های بندرعباس در بهبهان دستگیر شدند
عکس: آرشیو

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس اگاهی استان یک باند پنج نفری سارقان طلاجات خانه های مسکونی که در بندرعباس اقدام به سرقت کرده بودند، در بهبهان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه و شگرد بالکن رَوی و تخریب درب ورودی بالکن ها، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت، تمام اعضای باند که با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس خاکستری در شهرستان بندرعباس اقدام به سرقت طلاجات از منازل شهروندان کرده بودند در شهرستان بهبهان شناسایی شدند.

به گفته سرهنگ کرمی سارقان دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو آنان ۳۷۲ گرم طلای سرقتی و تعداد زیادی ساعت مچی گران قیمت و پاور بانک از داخل هواکش خودرو کشف شد.

این مسئول انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به بندرعباس منتقل شدند و در بازجویی ها به پنج فقره سرقت منزل با همدستی ۲ نفر دیگر در سطح شهر بندرعباس و ۲فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان در بندرعباس یک عدد تفنگ ساچمه ای بادی و مقداری اموال سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

رییس پلیس اگاهی استان هرمزگان اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مرجع قضایی معرفی شدند و تلاش ماموران برای کشف دیگر سرقت های احتمالی توسط این باند ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha