۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85029279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ درصد جاده‌های روستاهای کوهرنگ بسته است

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85029279
۳۰ درصد جاده‌های روستاهای کوهرنگ بسته است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان گفت: هم‌اکنون ۳۰ درصد جاده‌های روستاهای کوهرنگ بسته است.

شهباز اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: شهرستان کوهرنگ ۲۳۴ روستا دارد که جاده اصلی این روستاها باز اما معابر ۳۰ درصد آن‌ها به‌علت حجم بالای بارش‌ها بسته است.

وی افزود: با بسیج ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی از نقاط مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری به شهرستان کوهرنگ هم‌اکنون جاده‌های اصلی به‌طور مرتب برف‌روبی اما به‌علت استمرار بارش دوباره برف جدید جایگزین می‌شود.

اکبری تصریح کرد: هم‌اکنون مسیر ارتباطی تمامی گردنه‌های شهرستان کوهرنگ از جمله شاه‌منصوری، چری و تاراز بسته و تردد از آن‌ها غیرممکن است.

به گزارش ایرنا، براساس تحلیل آخرین برآوردهای مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه‌گرفتگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری از شدت به‌نسبت زیادی برخوردار و برای مناطقی از جمله شهرستان‌های کوهرنگ و اردل و برخی مناطق شمالی، غربی و جنوبی استان به‌نسبت شدید و نیمه‌سنگین است.

برای اوایل صبح پنجشنبه بارش‌های پراکنده در کوهرنگ و مناطقی از جنوب چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود که با خروج سامانه کاهش دمای هوا انتظار می‌رود.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha