۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85030176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85030176
شهادت ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دو جوان فلسطینی در شهرهای طوباس و الخلیل در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین امروز(سه شنبه) اعلام کرد که محمود ماجد محمد العایدی، جوان ۱۷ ساله فلسطینی از اهالی اردوگاه «الفارعه» در طوباس واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی صبح امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه الفارغه پس از شلیک مستقیم به ناحیه سر دچار جراحت شدید شد و به شهادت رسید.

همچنین جوان فلسطینی دیگر به نام هارون ابو عرام که یک سال پیش توسط صهیونیست ها در شهر الخلیل مجروح شده بود، امروز به شهادت رسید.

نیروهای صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه الفارعه یورش بردند و درگیری‌های شدیدی با مبارزان فلسطینی داشتند که در نهایت صهیونیست ها از منطقه عقب نشینی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha