فارس و تهران مدعیان مسابقات والیبال و بسکتبال دانش آموزان کشور  
مسابقات بسکتبال دانش آموزان

شیراز-ایرنا- با پایان یافتن سومین روز مسابقات والیبال و بسکتبال دانش آموزان دختر که در شیراز در حال بر گزاری است ،تیم های فارس و تهران با برتری برابر حریفان خود را به عنوان مدعی معرفی کردند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت‌های رشته والیبال که روز چهارشنبه برگزار شد، اصفهان ۲ بر صفر هرمزگان را شکست داد، خراسان رضوی با همین نتیجه از سد بوشهر گذشت، البرز ۲ بر صفر مغلوب آذربایجان غربی شد، فارس ۲ بر صفر مقابل سیستان و بلوچستان به برتری دست یافت.

همچنین تهران ۲ بر صفر قزوین را شکست داد، مازندران با همین نتیجه زنجان را با شکست بدرقه کرد، گیلان ۲ بر صفر مغلوب گلستان شد و شهرستانهای تهران برابر سمنان ۲ بر یک شکست خورد.

نتایج رشته بسکتبال

همچنین در رشته بسکتبال کرمانشاه ۵۶ بر ۵۴ مقابل البرز پیروز شد، گیلان ۶۱ بر ۱۸ قزوین را شکست داد، کرمان۶۳ بر ۲۰ هرمزگان را از پیش رو برداشت، خوزستان ۵۸ بر ۲۸ مغلوب شهرستان های تهران شد، خراسان رضوی ۷۲ بر ۹ لرستان را شکست داد، اصفهان ۳۸ بر ۳۵ برابر یزد به برتری دست یافت، همدان ۵۳ بر ۲۳ مغلوب تهران شد و فارس هم ۵۸ بر ۲۲ بوشهر را شکست داد.

به گزارش ایرنا رقابت های والیبال و بسکتبال دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه با شرکت ۵۲ تیم ۲۴ بهمن به میزبانی شیراز آغاز شد.

این مسابقات که با عنوان یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و همچنین شهدای دانش آموز حرم مطهرشاهچراغ (ع) برگزار می شود، ۲۳ تیم در بسکتبال و ۲۹ تیم در والیبال با هم به رقابت می پردازند.

‌ رقابت های والیبال و بسکتبال دختران دوره دوم متوسطه تا ۲۹ بهمن ماه در شیراز ادامه دارد.

پیشتر نیز مسابقات والیبال و بسکتبال پسران دانش آموزان دوره متوسطه دوم کشور از ۱۵ تا ۲۰ بهمن در شیراز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha