فارس، قهرمان مسابقات بسکتبال دانش آموزان دختر کشور شد

شیراز-ایرنا- تیم فارس با شکست دادن  خراسان رضوی در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال دختران دوره دوم متوسطه،جام قهرمانی را در شیراز نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که روز جمعه در سالن پوریای ولی شیراز برگزار شد هر ۲ تیم راه یافته به فینال دیدار بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و صحنه های جذابی را با زدن گل رقم زدند.

عزم تیم فارس برای قهرمانی

تیم فارس که عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بود از همان ابتدای این بازی نشان داد که برای بردن جام انگیزه زیادی دارند هرچند تیم دختران خراسان رضوی هم در این دیدار تیمی سخت کوشی نشان داد و در جریان بازی به تیم فارس هم فشار آوردند.

فارس، قهرمان مسابقات بسکتبال دانش آموزان دختر کشور شد
تیم بسکتبال فارس قهرمان مسابقات دانش آموزی

جشن شادی

سرانجام این بازی خوب با نتیجه ۵۶ بر ۵۱ به سود تیم فارس پایان یافت تا شیرازی ها جشن شادی به پا کنند، تیم خراسان رضوی هم به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

همچنین تیم های گیلان و تهران هم به صورت مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا، رقابت های والیبال و بسکتبال دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه که با شرکت ۵۲ تیم ۲۴ بهمن به میزبانی شیراز آغاز شده بود، جمعه ۲۹ همین ماه با تعیین تیم های برتر پایان یافت.

این مسابقات با عنوان یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و همچنین شهدای دانش آموز حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

۲۳ تیم در بسکتبال و ۲۹ تیم در والیبال با هم به رقابت پرداختند.

‌ پیشتر نیز مسابقات والیبال و بسکتبال پسران دانش آموزان دوره متوسطه دوم کشور از ۱۵ تا ۲۰ بهمن در شیراز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha