تهران، فاتح رقابت های والیبال دانش آموزان دختر ایران شد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم تهران در رقابت های والیبال دانش آموزان دختر دوره دوم  متوسطه که در شیراز برگزار شد، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که از مرحله نهایی این مسابقات روز جمعه در سالن شهید بهشتی شیراز برگزار شد، تیم تهران با نتیجه ۲ بر صفر از سد مازندران گذشت و جام قهرمانی را به تهران برد.

بازی خوب تهرانی ها

در گیم نخست بازی تیم تهران نشان داد که برای قهرمانی برنامه دارد برای همین در این گیم برتری خود را نسبت به حریفش نشان داد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ و با اختلاف ۱۰ امتیازی به سود خود تمام کرد.

در گیم دوم هم تهرانی ها تیم برتر میدان بودند هر چند تیم مازندران در این گیم بهتر بازی کرد و توانست ۲۰ امتیاز بگیرد اما در نهایت این گیم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود تهران پایان یافت تا آنها جشن قهرمانی بگیرند.

سوم مشترک

همچنین تیم های خراسان رضوی و آذربایجان غربی هم عنوان سوم مشترک کسب کردند

فارس جام اخلاق گرفت

همچنین تیم والیبال دختران فارس در این دوره از مسابقات جام اخلاق را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا ، رقابت های والیبال و بسکتبال دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه با شرکت ۵۲ تیم ۲۴ بهمن به میزبانی شیراز آغاز شد بود، جمعه ۲۹ همین ماه با تعیین تیم های برتر پایان یافت.

این مسابقات با عنوان یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و همچنین شهدای دانش آموز حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

۲۳ تیم در بسکتبال و ۲۹ تیم در والیبال با هم به رقابت پرداختند.

‌ پیشتر نیز مسابقات والیبال و بسکتبال پسران دانش آموزان دوره متوسطه دوم کشور از ۱۵ تا ۲۰ بهمن در شیراز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha