بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی در دستور کار استاندار فارس

شیراز- ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با هدف شنیدن مشکلات مردم از زبان خودشان و بررسی روند خدمات دهی به شهروندان و مراجعان، از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان به طور سرزده بازدید می کند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، ایمانیه در حاشیه بازدید از اداره کل تامین اجتماعی استان و شعبه چهار تامین اجتماعی شیراز گفت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.
بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی در دستور کار استاندار فارس
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچگونه کم کاری و اهمال در این زمینه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.
او اظهار داشت: نظارت مردم در جریان این بازدید بیانگر رضایت ۹۰ درصد آنها از روند خدمات رسانی تامین اجتماعی استان است که البته برخی مشکلات از جمله کمبود نیرو در برخی باجه ها نیز مشهود است که مقرر شد مدیرکل تامین اجتماعی استان قبل از پایان سال این مساله را حل و فصل کند.
استاندار فارس گفت: بازدید از دستگاه های اجرایی استان به شکل کاملا سرزده و حتی بدون اطلاع کارکنان دفتر استاندار انجام می شود و در این دستگاه و مجموعه این کار ممکن است به دفعات اتفاق بیافتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha