آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم فاطمیون در شهرری برگزار شد

شهر ری-ایرنا- آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم(جبهه مقاومت) استان تهران به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش ایرنا ،سردار قربان محمد ولی زاده جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران، در حاشیه این مراسم درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:به برکت یادواره های شهدا، برکات فرهنگ ایثار و عمل به پیروی از راه شهدا درجامعه پر رنگ تر خواهد شد و به برکت خون شهیدان کشور همچنان استوار خواهد ماند.

جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران افزود:شهدای مدافعین حرم(جبهه مقاومت)هنگامی که با شهید حاج قاسم سلیمانی ملاقات می‌کردند انرژی بی شماری می گرفتند و برای برقراری امنیت هرچه بیشتر جامعه آماده می‌شدند که لازم است یادی از سردار شهید دلها حاج قاسم سلیمانی که تمام مدت طول عمر خود را صرف مقاومت و امنیت کشور کردند کنیم و یاد ایشان را باری دیگر در دلها نهادینه کنیم.

سردار ولی زاده افزود:در همین میان،ادای احترام می کنیم محضر خانواده های معظم شهدا که در راه امام و انقلاب خود ثابت قدم ماندند و با افتخار از آنها به عنوان شهید فاطمیون یاد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:امروز فضای سپاه سیدالشهدا علیه السلام با حضور خانواده های شهدای فاطمیون به فضای معنوی،بهشتی به اسم مطهر شهدای والا مقام تبدیل شد و به برکت حضور این عزیزان، فضا چندین برابر معنوی تر گردید.

جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران شهدارا تصویر گر عظمت انسان ها دانست وافزود:به معنای واقعی،شهدای مدافعین حرم با شجاعت و بادرایت از حرمین مطهر دفاع کردند گرچه خود به فیض عظیم شهادت نائل آمدند اما با آسودگی جان خودرا از دست دادند چرا که آنان در زمان اقدامات دانش برای اشغال حرم با شجاعت ومردانگی بدون هیچ ترسی پا درعرصه،دفاع از حرم مطهر نهادند ودر برابر خداوند متعال به علو درجات دست یافتند.

وی بیان کرد:خداوند را سپاس می‌گویم که توفیقی عظیم به ما عطا کرد تا نهمین یادواره شهدای فاطمیون در محضر این خانواده های معظم شهدا باشیم.

وی افزود:شهادت یک معیار به تمام معناست که انسان خود باید این توفیق الهی را داشته باشد و خود را به معیار الهی نزدیک تر کند تا در راه حفظ خاک وطن خود به شهادت نائل شود.

به گزارش ایرنا این مراسم به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران با حضور سردار افشار و نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا وجعفر اسلامی دبیر یادواره شهدای فاطمیون و خانواده های معظم شهدای فاطمیون در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران برگزار شد.

استان تهران ۵۱۱ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در این مراسم گفت: استان تهران با اعزام ۵ هزار رزمنده، ۵۱۱ شهید مدافع حرم و حریم ولایت را تقدیم کرده است.

سردار ولی زاده ، اظهار کرد: امروز فضای سپاه سیدالشهدا عطرآگین به فضای آسمانی معنوی و بهشتی و نام معطر شهدای مدافع حرم شده است.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم دو ارج شهید دارند نخست آنکه هجرت و دیگر آنکه جهاد کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون همچون دیگر شهدای مدافع حرم به معنای واقعی کلمه آمده و گفتند هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد بار دیگر دختر امیرالمومنین (ع) به اسارت برود و با ایستادگی و مقاومت جان خود را هدیه کرده و به فیض شهادت نائل آمدند.

ولی‌زاده تاکید کرد: شهادت یک معیار، قاعده و گزینش الهی است که انسان‌ها باید خود را به اندازه و معیار مورد پذیرش خداوند درآورده و پاداش بزرگ الهی را دریافت کنند.

وی شهدا را تصویرگر عزت و آگاهی‌بخش برای نشان دادن راه و مسیر در دل تاریکی ها و تیرگی‌ها خواند و افزود: ۵۱۱ شهید مدافع حرم در استان تهران با حضور در میدان مبارزه با دشمن و دفاع از حریم ولایت به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ادامه داد: قریب به ۵ هزار رزمنده از شهرستان‌های استان تهران به میدان مبارزه با دشمن در سوریه اعزام و علاوه بر شهدا، قریب به یکهزار نفر نشان رفیع جانبازی را به دست آورده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha