۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۰۴
کد خبر: 85032775
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

یادواره ۱۷۰ شهید گمنام در یزد برگزار شد + فیلم

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۰۴
کد خبر: 85032775
یادواره ۱۷۰ شهید گمنام در یزد برگزار شد + فیلم

یزد- ایرنا- یادواره ۱۷۰ شهید گمنام مدفون در مناطق مختلف استان یزد، پنجشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد الزهرا (س) این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره که خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند یکی از اساتید حوزه علمیه یزد گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه دارد.

حجت‌الاسلام سید کمال حیدری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در این بخش صورت گرفته ادامه داد: امنیت ایران مدیون ایثار شهدا و بصیرت مردم است.

وی در ادامه به اهمیت آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار در جامعه اشاره کرد و گفت: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و یادواره‌های مختلف بیش از گذشته همگان را با فرهنگ ایثار آشنا کرد.

این کارشناس مذهبی به تهدید نرم و فرهنگی گسترده دشمنان علیه مردم و جوانان به خصوص با بهره‌گیری از فضای مجازی اشاره کرد و هوشیاری خانواده‌ها و ارتقای سواد رسانه را خواستار شد.

حیدری بیان کرد: توجه به سواد رسانه و رصد توطئه فرهنگی دشمنان موضوع مهمی است و باید فرهنگیان و خانواده‌ها برای شکست اهداف استکبار فعالانه هوشیارانه اقدام کنند.

در این یادواره علاوه بر برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و پخش کلیپ سرود توسط گروه سرود دانش آموزان یزد اجرا که مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی شهدای گمنام مدفون در استان یزد ۱۷۰ نفر است و این استان چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌ کرده و ۵۰ هزار رزمنده و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha