امام جمعه ساری: عفو متهمان اغتشاشات اخیر بیانگر تدبیر رهبر معظم انقلاب است

ساری - ایرنا - امام جمعه ساری گفت: عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر بیانگر اقتدار توام با رافت نظام اسلامی و تدبیر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری در مصلای امام خمینی (ره) مرکز مازندران افزود: متهمانی اغتشاشات که این اواخر با عفو رهبری از زندان آزاد شدند باید شکرگزار خداوند باشند و در کنار آنکه نباید اقدامات گذشته خود را ادامه دهند بلکه باید با تغییر مسیر اشتباهات خود را جبران کنند.
وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان با اقدامات انجام شده در رژیم منحوس پهلوی قابل قیاس نیست و با درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای عمران و آبادانی این کشور در ۴۴ سال اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شد.
امام جمعه ساری ادامه داد: در قبل از انقلاب اسلامی تنها ۳۰ درصد مردم کشور باسواد بودند که این رقم اکنون به بیش از ۹۹ درصد رسیده و از نظر علمی هم کشور با پیشرفت های قابل توجهی مواجه بود.
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باوجود آنکه دشمنان با فرهنگ سازی های مختلف درصدد آشوب در کشور هستند اما ولایتمداری و دینداری مردم در ۴۴ سال اخیر افزایش چشمگیری داشت و کشور به معنای واقعی به سر منزل مقصود رسید.
آیت الله محمدی لائینی گفت: فردا در کنار آنکه راهپیمایی ۲۲ بهمن را در پیش داریم سالروز ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب است و باید اقشار مردم و جوانان با مطالعه این بیانیه برای تحقق آن بکوشند.
وی ادامه داد: به طور حتم مردم مازندران همانند مردم دیگر نقاط کشور با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و میثاق خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: مردم ایران همواره دلدادگی خود را به این نظام ارزشمند ثابت کردند و ملت ولایتمدار ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
آیت الله محمدی لائینی گفت: دلبستگی مردم ایران به رهبر معظم انقلاب بی بدیل و غیر قابل انکار است و ملت مومن دیار علویان فردا باحضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری ثابت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha