۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85033485
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار همدان: موسیقی اصیل اقوام ایرانی برجسته‌تر شود

همدان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، موسیقی را نیاز جامعه امروز برشمرد و گفت: موسیقی اصیل اقوام ایرانی برجسته‌تر شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حسن رضانیا شامگاه جمعه در آیین بخش استانی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با تاکید براینکه جامعه امروز ما به موسیقی نیاز دارد و این خواسته مردم است اظهار داشت: متولیان فرهنگ و هنر باید برای این حوزه برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشند چراکه موسیقی امروز جزو پرمصرف‌ترین کالاهای فرهنگی در کشور ما و در جهان است.

وی با بیان اینکه جشنواره‌های موسیقی باید به صورت فصلی برگزار شود گفت: مردم در این حوزه مطالبه دارند و می‌خواهند که بیشتر موسیقی گوش بدهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید براینکه سند ملی موسیقی در حال تدوین است تصریح کرد: دولت سیزدهم نگاهی فرهنگی به موسیقی دارد که برهمین اساس موانع و ضعف‌ها باید کنار رود و موسیقی اصیل اقوام و محلی و ملی برجسته‌تر از گذشته نواخته شود تا روح مردم صیقل پیدا کند.

معاون استاندار همدان: موسیقی اصیل اقوام ایرانی برجسته‌تر شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز اظهار داشت: افتخار داریم در شب مبعث پیامبر (ص) میزبان هنرمندان و هنردوستان باشیم.

مسعود ویژه با بیان اینکه همدان همزمان با پایتخت و ۱۳ استان دیگر میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر است، گفت: سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفند ۱۴۰۱ در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی در حال برگزاری است و همدان در بخش حمایتی، میزبان گروه‌های موسیقی است.

معاون استاندار همدان: موسیقی اصیل اقوام ایرانی برجسته‌تر شود

در مراسم جمعه شب گروه‌های موسیقی از استان‌های همدان و کردستان به اجرای برنامه پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha