معاون استاندار مازندران : موتور محرکه انقلاب در گام دوم جوانان هستند

ساری- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که موتور محرکه انقلاب جمهوری اسلامی درگام دوم جوانان هستند، گفت: تحول در عرصه حکمرانی با رویکرد مردمی از راهبردهای توسعه کشور در گام دوم انقلاب است.

به گزارش ایرنا از دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، روح الله سلگی روز یکشنبه در جمع اندیشه ورزان انقلاب اسلامی مازندران افزود: انقلاب اسلامی بعد از ۴۴ سال ایستادگی به نماد مقاومت در برابر نظام سلطه بین الملل تبدیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: مانایی انقلاب اسلامی در جهان پرآشوب و حادثه خیز از اعجاز جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به خلق مفاهیم الگویی در انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی خالق فرهنگ پایداری، اخلاقی، مقاومت، شهادت و ایثارگری در راه آرمانهای جاودان خود است.

این مسوول سیاسی مازندران با تاکید بر حقیقت تابناک انقلاب اسلامی که موجب حسد و عناد مستکبران است ، افزود: چهره پرفروغ انقلاب به رغم کینه ورزی و خباثت دشمنان در سطح جهان درخشان و غیر قابل انکار است .

وی راهپیمایی میلیونی مردم در ۲۲بهمن امسال را نمونه روشن سرزندگی و طراوت نهضت خروشان امام راحل عظیم الشان دانست و افزود: ملت هوشیار ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور خود در خیابان ها استکبار را غافلگیر و متعجب کرد.

معاون استاندار مازندران اجماع و اتحاد شوم معاندان مانند رضا پهلوی ، مسیح علی نژاد ،نازنین بنیادی و دیگر اپوزیسیون تابلودار در آستانه ۲۲بهمن امسال را اقدامی رسوا و بیانگر ضعف و استیصال آنها عنوان و تصریح کرد : مخالفت آشکار معاندان با مظاهر پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی باعث انزجار عمومی مردم کشورمان از آنها و نیز تقویت اتحاد ملی در سراسر ایران شد.

این مسوول استانی مازندران گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی جهانشمول و واجد انگاره های معنوی مردم محور است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به باز تولید اندیشه های مبتنی بر گفتمان ناب امام و رهبری یاد آوردشد: تنها راهبرد اصولی پیشتازی کشوردر راه آرمان های تعالی بخش، کار بست آموزه های درخشان رهبر انقلاب و همت جهادی مسئولان است.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت اساسی کشور مرهون رهبری داهیانه امام امت و رهبری حکیمانه امام خامنه ای است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران دوگانه سازی دولت و ملت را راهبرد دشمنان و ذهن های بیمار دانست که در صدد تضعیف قدرت ملی هستند وافزود: با هوشمندی عمیق مردم، یکپارچگی و همدلی ملت و دولت به حقیقت جاودان در کشور بدل و توطئه دشمنان در این میدان نقش بر آب شد.

سلگی گفت: استواری انقلاب در مسیر پیشرفت آرمانی ناشی از حضور هوشمندانه مردم در صحنه های انقلابی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha