غلبه ملت ایران بر استکبار قطعی است/ تقسیم کار معاندان برای فشار بر ملت

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر استقلال سیاسی کشور گفت: کشور در پرتو اراده های ایمانی و همت جهادی به استقلال اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی دست خواهد یافت.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا از دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، دکتر روح الله سلگی در دیدار بیش از یکصد نفر از نمایندگان اقشار مختلف مردم کلاردشت افزود: انقلاب اسلامی انقلاب اراده های پرشور معنوی و جهانشمول است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم کشورمان بر روی آرمان‌های وحدت آفرین ملی یادآورشد: ملت عزیز ایران یک قرن مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی را در کارنامه درخشان خود دارد که حاصل آن عبور از دوران سیاه و ظلمت ستمشاهی بود.

معاون استاندار مازندران اظهار کرد: در کنفرانس امنیتی مونیخ از ایران دعوت نشد و خائنان به ملت ایران به حاشیه نشست دعوت شدند تا به اغتشاشات تنفس مصنوعی داده شود.

این مسوول با اشاره به خروش میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال افزود: غرب امواج توفنده و غرنده ملت ایران را راهپیمایی ۲۲ بهمن دید که تجدید حیاتی برای انقلاب اسلامی بود

سلگی گفت: کسانی که با تحریم کنندگان ملت ایران عکس یادگاری می گیرند اگر اندکی دارای تحلیل بودند میدانستند ایرانیان یکصد سال با وابستگی سلطنت مبارزه کردند.

وی با اشاره به تقسیم کار اپوزیسیون با اربابان خارجی خود برای مقابله با انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: تحریم جشنواره ها، سینما، شب یلدا و فوتبال سهم اپوزیسیون و نیزتحریم دارو و اقتصاد سهم اربابان غربی آنها است.

وی با اشاره به فتنه اخیر و حضور برخی از دهه هشتادی ها در آن اظهار کرد: دهه هشتادی های عزیز بدانند که علت دشمنی دشمنان با ملت ایران، "استقلال خواهی" ایرانیان است.

‌معاون استاندار مازندران با تاکید بر افق روشن نظام اسلامی تصریح کرد: غرب با تحریم و فشارهای گسترده اقتصادی و هجمه های فرهنگی نمی تواند ملت ایران را از پای درآورد چراکه اراده الهی بر غلبه نهضت خروشان مردم کشورمان بر استکبار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha