پایان بلاتکلیفی در دوچرخه سواری؛ سرپرست، رییس شد

تهران- ایرنا- در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری، رسول هاشم‌کندی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون از مجمع رای اعتماد گرفت.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری درحالی بعد از کش و قوس‌های فروان امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور سیدمناف هاشمی نماینده و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد که در پایان رسول هاشم‌کندی اسدی به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شد.

در ابتدای این مجمع و در اقدامی غیرحرفه ای از ورود خبرنگاران به سال ممانعت شد این اتفاق در حالی رخ داد که برای آنها ای دی کارت صادر شده بود.

این انتخابات هفت کاندیدا داشت که در پایان هاشم‌کندی اسدی با کسب ۲۸ رای از ۵۳ آرای ماخوذه صاحب صندلی ریاست این فدراسیون شد.

محمد بابایی، حمیدرضا پارسی‌منش، محمود ترابی گودرزی، محمد میرابوطالبی، افشین داوری لطف‌آبادی و محمد صانعی دیگر کاندیداهای این مجمع انتخاباتی بودند که میرابوطالبی و ترابی گودرزی پیش از شمارش آرا انصراف دادند.

محمد صانعی ۱۴ رای، افشین داوری ۹ رای و محمد بابایی نیز ۲ رای کسب کردند و آرای حمیدرضا پارسی‌منش صفر بود.

گفتنی است با توجه به حساسیت مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری، اُنکار سینگ دبیرکل‌کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا به‌صورت آنلاین بر انتخابات ایران نظارت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha