۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85034360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رتبه برتر خراسان جنوبی در رویداد ملی مدیریت بحران

بیرجند - ایرنا - استان خراسان جنوبی در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ براساس ارزیابی شاخص‌های این رویداد به عنوان استان برتر انتخاب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ نتیجه ارزیابی عملکرد استان‌ها در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱، با موفقیت خراسان جنوبی همراه شد.

رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ که زیرساخت علمی، سیاستگذاری و اجرایی برای حوزه مدیریت بحران به شمار می‌رود، به همت سازمان مدیریت بحران کشور برپا شد و هدف از آن توسعه زیرساختی مدیریت بحران با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری است.

این رویداد ملی با حضور ۳۱ استان از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه جاری در مرکز همایش‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد.

استان خراسان جنوبی نیز با حضور فعال و موثر در ۲ بخش کارگاه‌ها، پنل‌های تخصصی و راهبردی و نیز بخش نمایشگاهی همچنین تجهیزات سنگین و کاربردی مانند کانکس فرماندهی و مدیریت بحران، مخزن سوخت‌رسانی دومنظوره بنزین و گازوئیل که در فضای باز این نمایشگاه تعبیه شد، در این رویداد شرکت کرد.

مدیران کشوری، ستادی و استانی، مقامات نظامی و انتظامی از جمله وزیر کشور، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از جمله مسوولانی بودند که در مدت برگزاری این رویداد از غرفه خراسان جنوبی بازدید کردند و از نزدیک دستاوردها و فعالیت‌های استان در حوزه مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت.

بنا به این گزارش براساس شاخص‌ها و ویژگی‌های موثر در این رویداد، خراسان جنوبی در بین ۳۱ استان شرکت کننده، رتبه برتر را کسب کرد و در مراسم اختتامیه با حضور مسوولان کشوری در سالن همایش‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، لوح تقدیر و تندیس یادبود اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ به مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha