استاندار سمنان: نگرانی مردم در موضوع گوشت با توزیع مناسب برطرف شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: نگرانی شهروندان استان در موضوع گوشت قرمز و مرغ از طریق توزیع مناسب و نظارت‌های لازم باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در سی و دومین نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری تاکید کرد: بررسی و رفع نگرانی و دغدغه مردم در خصوص گوشت قرمز و مرغ، با توزیع مناسب و اقدامات لازم در سطح بازار در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: فرمانداران با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اولویت اول کاری خود را بحث تنظیم بازار قرار دهند.

هاشمی یادآور شد: امکانات بازرسی و نظارت فراهم شده است و نظارت ها در سطح بازار و همچنین مراکز عرضه گوشت قرمز به صورت ویژه انجام و تشدید شود.

استاندار سمنان ابراز داشت: طرح مدیریت توزیع هوشمند آرد و نان در استان سمنان به خوبی اجرا شد و به منظور افزایش نظارت ها و همچنین ارتقاء کیفیت نان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد، تاثیر شایاتی خواهد داشت.

در این نشست درباره افزایش نظارت ها و بازرسی ها، بررسی روند شبکه توزیع به منظور عرضه عادلانه مایحتاج مردم و تسهیل فرآیند عرضه به منظور دسترسی هرچه آسان‌تر شهروندان با توجه به نزدیکی ماه رمضان و عید نوروز، مباحثی مطرح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha