۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85034596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین: در کنار ملت سوریه علیه تجاوزگری صهیونیستها هستیم

تهران-ایرنا- گروه های مقاومت فلسطین تجاوزگری جدید رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم و بر ایستادگی خود در کنار ملت و ارتش سوریه برای مقابله با این رژیم و تروریست ها تاکید کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه( سانا)، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تجاوزگری رژیم صهیونیستی به مناطقی در دمشق را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان سوری شد، به شدت محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این تجاوزگری نشان دهنده حقد و کینه صهیونیست ها و تلاش آنها برای افزایش رنج و درد ملت سوریه است.

این جنبش خاطرنشان کرد که برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی در کنار سوریه می ایستد.

جنبش حماس نیز در بیانیه جداگانه ای تجاوزگری نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد.

این جنبش تاکید کرد که حضور نیروهای اشغالگر صهیونیستی در خاک فلسطین خطری برای امت اسلامی و صلح و امنیت منطقه است.

جنبش حماس خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی شر مطلق است و جز با قدرت و مقاومت نمی توان با آن مقابله کرد تا بطور کامل از خاک و مقدسات ما بیرون رانده شود.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد که تجاوزگری نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه همزمان با زلزله ویرانگر اخیر بار دیگر چهره جنایتکارانه این رژیم را نشان داد.

کمیته های مقاومت فلسطین همچنین خواستار اتحاد و همبستگی ملت های عربی و اسلامی برای مقابله با دشمن صهیونیستی شدند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن این تجاوز صهیونیستها به سوریه اعلام کرد: این جنایت درحالی انجام شد که مردم سوریه هنوز پیامدهای زلزله ویرانگر اخیر را پشت سر نگذاشته اند.

این جبهه فلسطینی خاطرنشان کرد که این امر نشان دهنده خوی تجاوزگری و نژادپرستی رژیم صهیونیستی است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در ادامه بر ایستادگی خود در کنار ملت و ارتش سوریه برای مقابله با تروریست ها و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) چندین منطقه مسکونی و نظامی در داخل و اطراف دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند که در اثر آن شماری از مردم و نظامیان سوری به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha