احداث پل و اصلاح هندسی مسیر آرامستان در دستور کار شهرداری زنجان

زنجان – ایرنا – رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در بررسی لایحه بودجه شهرداری زنجان برای سال آینده احداث پل و اصلاح هندسی در مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان برای مشکل ترافیک این محدوده در دستور شهرداری زنجان قرار گرفته است.

مجید ناصحی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد پل های احداثی در این مسیر همچنین تعبیه زیرگذر یا روگذر یا مدیریت هندسی بسته به طرح، مشاور دارد ولی اجرای پروژه برای رفع معضل ترافیک مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان قطعی است.

وی با بیان اینکه برآورد اعتباری دقیق برای اجرای این طرح هنوز مشخص نشده است، اظهار کرد: بر اساس اولویتی که اجرای این طرح دارد، به طور حتم بودجه مورد نیاز آن تامین خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان به تفاهم نامه شهرداری زنجان با قرارگاه خاتم الانبیا جهت اجرای پروژه های عمرانی در زنجان اشاره کرد و افزود: تلاش ما استفاده از ظرفیت این قرارگاه برای پیشبرد طرح های عمرانی شهر است که نخستین مرحله آن با آغاز احداث پارک بزرگ هاشمی نژاد عملیاتی محسوب می شود.

ناصحی مقدم ادامه داد: اجرای طرح رفع معضلات ترافیکی مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان نیز به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین از اجرای مراحل پایانی و تکمیل فاز جنوبی پروژه سبزه میدان خبر داد و گفت: این بخش از پروژه آماده بهره برداری است و به لحاظ بزرگی و گستردگی طرح، پیگیر حضور مسوولان ملی در آیین افتتاح آن هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha