۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85035629
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شطرنجباز قزاقی: جاذبه‌های گردشگری گیلان بسیار جذاب و دیدنی است

رشت - ایرنا - شطرنجباز قزاقستانی حاضر در مسابقات بین‌المللی دریای کاسپین جام رشت گفت: علاوه بر حضور در این رقابتها توانستیم از برخی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان نیز بازدید کنیم که بسیار جالب و دیدنی بود.

کازبک پریمتوف عصر دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: همچنین تنوع غذایی در این شهر بسیار زیاد و جالب است که به همین دلیل از جاذبه‌های گردشگری و تنوع غذایی این خطه بسیار شگفت‌زده شدم و امیدوارم که بتوانم در سال‌های آتی نیز در این مسابقات حضور یابم.

وی به مسابقات جام رشت نیز اشاره و بیان کرد: برای من تجربه بسیار خوبی بود چون با حریفان سرسختی مواجه شدم و همچنین سطح کیفی این رقابتها بالا بود و شطرنجبازان زبده‌ای در این رقابتها حضور داشتند.

این شطرنجباز اهل قزاقستان ادامه داد: شطرنجبازان ایرانی و نیز هندی حریفان بسیار قدرتمندی بودند که رقابت با آنان بسیار مشکل بود اما به هر حال از حضور در این مسابقات با این سطح فنی بسیار خوشحال هستم.

پریمتوف خاطرنشان کرد: میزبانی این رقابتها در سطح بالایی انجام شد به خصوص اینکه در حین برگزاری رقابت‌ها توانستیم از برخی از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی شهرستان رشت بازدید کنیم که این امر بر جذابیت مسابقات افزود.

نوزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی دریای کاسپین جام رشت با حضور حدود ۸۰۰ شطرنجباز از ایران و ۱۵ کشور خارجی به مدت ۹ روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد که در نهایت هیمال گوسین شطرنجباز هندی مقام قهرمانی این رقابتها را کسب کرد.

در مجموع رقابت‌های سه جدول و همچنین شطرنج سریع نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی به نفرات برتر شطرنجبازان این دوره از مسابقات در جداول مختلف اهداء شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha