۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85037749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار مربیان تنیس در زنجان افزایش یافت

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 85037749
شمار مربیان تنیس در زنجان افزایش یافت

زنجان - ایرنا - دبیر هیات تنیس استان زنجان گفت:طی چند سال اخیر، شمار مربیان تنیس در استان از پنج به ۱۶ نفر افزایش یافت.

مهرداد قزلباش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد داوران این رشته ورزشی در استان نیز به ۹ نفر افزایش یافته است که قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.

وی به گسترش این رشته ورزشی دربین علاقه‌مندان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ تنیس باز در استان فعالیت دارند و با اقدامات انجام گرفته، استقبال خوبی از این رشته را در استان شاهد هستیم.

قزلباش گفت: در سالهای اخیر، رشته تنیس در استان متحول شده و کلاس های آموزشی برای گروه‌های هدف در چهار فصل سال در استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بزرگترین سالن سرپوشیده تنیس کشور در زنجان در چهار فصل سال پذیرای علاقه مندان است و مشکلی به لحاظ زیرساختی در استان نداریم.

دبیر هیات تنیس استان زنجان با بیان اینکه وجود زیرساخت های لازم موجب شده تا این استان میزبانی مسابقات کشوری تنیس را داشته باشد، ادامه داد: این هیات در سال گذشته میزبان مسابقات انتخابی تنیس پسران زیر ۱۴ سال بود و آذرماه امسال نیز مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان و جوانان را برگزار کرد.

قزلباش با بیان اینکه هزینه آموزش این رشته در مقایسه با رشته های دیگر کمتر است، افزود: هر چند هزینه راکت تنیس بین ۶ تا ۱۲ میلیون تومان است اما این هیات برای رفاه بازیکنان راهکاری را اندیشیده است.

وی با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده از سوی رییس هیات تنیس ۶۰ راکت خریداری شده تا علاقه‌مندان با استفاده از آنها در کلاس های آموزشی شرکت کنند، گفت: برای استعدادسنجی، بازیکنان در ۶ جلسه آموزش می بینند تا ارزیابی دقیقی از توان آنها انجام شود.

دبیر هیات تنیس استان زنجان ادامه داد: هم اکنون این هیات چهار زمین روباز در مجموعه ورزشی انقلاب و مجموعه سرپوشیده بعثت زنجان در اختیار دارد که اولی به صورت فصلی امکان استفاده دارد و دومی هم در طول سال مورد استفاده قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته زمین های روباز تنیس در محوطه خانه سازمانی ارتش و همچنین ورزشگاه زنجان در حال جانمایی است و با نهایی شدن آنها زیرساخت های این رشته بیش از گذشته توسعه می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha