۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85037893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85037893
انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام پیام مهدویت را انسجام مردم و پیروی از آرمان های انقلاب و اسلام عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان ( عج) است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های نیمه شعبان، با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد انحراف در اعتقاد به موضوع مهدویت، اظهار کرد: پایه مستحکم اعتقادی مسلمانان به بحث مهدویت جبهه استکبار و دشمن را نگران کرده است.

وی پیام مهدویت را انسجام مردم و پیروی از آرمان های انقلاب و اسلام عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان ( عج) است و پرچم اسلام در حال حاضر به دست نایب امام زمان ( عج ) است و این پرچم را باید به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان ( عج ) برسانیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خواستار اهتمام همه دستگاه های اجرایی استان برای باشکوه برگزار شدن برنامه های نیمه شعبان شد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده برنامه های اعیاد و جشن های شعبانیه در مقایسه با سال های قبل باید باشکوه تر و پرشورتر از قبل برگزار شود.

وی یادآورشد: وزارت کشور در قالب یک ستاد برگزاری برنامه نیمه شعبان را پیگیری می کند و با محوریت فرمانداران این برنامه ها در شهرستان ها بصورت بسیار باشکوه برگزار می شود.

حسنی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و هم افزایی هم دستگاه های اجرایی برنامه ها و جشن های نیمه شعبان به نحوه احسن برگزار می شود و در این راستا باید از تداخل کاری و موازی کاری جلوگیری کنیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برپایی جشن مهدویت موجب آگاه‌سازی جوانان از موضوع ولایت پذیری و خنثی سازی تبلیغات دشمن می شود که در راستا باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها نیز استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha