۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85038391
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: عدالت محوری رویکرد اصلی در توزیع اعتبارات است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: عدالت محوری و توجه به مناطق محروم رویکرد اصلی در توزیع اعتبارات شهرستان ها است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و بخشدار شوقان اظهار کرد: عدالت محوری و توجه به مناطق محروم در دستورکار دولت است و اینک محرومیت زدایی در سرفصل های مختلف مسکن، ایجاد اشتغال و تامین آب به شکل جدی دنبال می شود.

وی افزود: با رویکرد عدالت محور دولت این روزها تمامی مناطق روستایی کشور شاهد اجرای طرح‌های عمرانی متعدد است.

حسین نژاد یادآور شد: از آنجایی پروژه های ناتمام زیادی نیز در کشور وجود دارد اتمام این طرح ها نیز در دستورکار دولت است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به مشکلات بخش شوقان، گفت: گرچه حل مشکلات راه شوقان به عنوان یک محور اصلی توسعه همیشه از اولویت ها بوده است با این وجود حل مشکلات طرح هادی، اتمام ساختمان بانک ملی در شوقان نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان‌شمالی: عدالت محوری رویکرد اصلی در توزیع اعتبارات است

وی با بیان اینکه مشکلات را باید با وحدت و یکدلی حل کرد، گفت: امروز دشمنان ما در خارج از کشور چهره واقعی خود را نشان داده اند اما آنچه که موجب غلبه ما بر مشکلات و تحریم ها می شود رفع تبعیض و برقراری عدالت است.

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ سهم خراسان شمالی از اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای ۲ هزار و ۵۹۹ میلیارد و ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مصوب شد.

از این میزان اعتبار؛ هزار و ۸۵۵ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان مربوط به اعتبارات تملک دارایی و ۷۴۳ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز مربوط به اعتبارات هزینه ای استان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ است.

خراسان شمالی حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در نواحی روستایی سکونت دارند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha