۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85047411
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های صدرنشین لیگ برتر گیلان بر حریفان خود پیروز شدند

رشت - ایرنا - رقابت‌های فوتبال لیگ برتر گیلان جام گیل با انجام هفته بیست و یکم و انجام ۶ مسابقه پیگیری شد که تیم‌های شهید املاکی لنگرود و شهرداری رضوانشهر مدعیان قهرمانی این مسابقات برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایرنا، در حساس‌ترین بازی این هفته تیم‌های فوتبال شهید املاکی لنگرود و اتحاد خمام به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود در یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود که جدی‌ترین مدعی قهرمانی این مسابقات است با این پیروزی خانگی یک گام دیگر به عنوان قهرمانی رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های بزرگسالان استان جام گیل نزدیکتر شد.

تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر دیگر مدعی قهرمانی این مسابقات در هفته بیست و یکم این رقابتها و تنها یک هفته مانده به پایان این مسابقات مقابل تیم سقوط کرده دخانیات گیلان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر پیروز شد تا همچنان مدعی قهرمانی این مسابقات باشد.

در سایر بازی‌های برگزار شده از هفته بیست و یکم این رقابت‌ها، تیم فوتبال شهرداری ماسال با نتیجه ۲ بر صفر پارس بندرکیاشهر را شکست داد و دیدار تیمهای فوتبال ساحل آستانه اشرفیه و شهرداری بندرانزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

همچنین تیم فوتبال کاسپین گیلان با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم دژ میرزاکوچک کسما به برتری رسید و تیم شهرداری کلاچای نیز با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال وحدت صبا رشت را مغلوب کرد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات و تنها یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها، تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود با کسب ۴۶ امتیاز صدرنشین است، شهرداری رضوانشهر با کسب ۴۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و ساحل آستانه‌اشرفیه با ۳۴ امتیاز سوم است.

در رقابت‌های فوتبال لیگ باشگاه‌های گیلان جام گیل ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده استان گیلان در زیرگروه کشور حضور خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha