امام جمعه یزد: مسئولان برای برون رفت از مشکلات بازار ارز و مسکن تلاش کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان با برنامه‌ریزی مدون با همکاری مردم برای برون رفت از مشکلات بازار ارز، طلا و مسکن تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: جنگ اقتصادی و روانی جزو حربه اصلی دشمن است و باید مسئولان برای غلبه بر نقشه استکبار جدی وارد عرصه کار و تلاش شوند.

وی ادامه داد: تداوم تحریم‌ها و تهدیدها در حوزه‌های مختلف جزو رویکرد همیشگی دشمن به خصوص در وضعیت حال برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه یزد اظها کرد: فتنه انگیزی دشمنان در ابعاد مختلف به خصوص در فضای مجازی با رواج شایعات و شبهه افکنی جزو برنامه دیگری است که باید همه هوشیار باشند.

ناصری بیان کرد: دشمن می‌خواهد با فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای نسبت به تضعیف اعتقادات نسل جوان کشور اقدام کند و برای شکست اهداف آنها مردم و مسئولان باید با بصیرت عمل کنند.

وی تصریح کرد: در نشست اخیر امنیتی، دشمنان که از قدرت ایران اسلامی در هراس هستند از دعوت کشورمان خودداری کردند و بار دیگر وابستگی خود را به اردوگاه استکبار نشان دادند.

امام جمعه یزد: مسئولان برای برون رفت از مشکلات بازار ارز و مسکن تلاش کنند

امام جمعه یزد گفت: علت اصلی دشمنی استکبار به خاطر قدرت ایران در ابعاد مختلف و این است که کشورمان مرکز تمدن اسلامی و انقلابی است؛ هدف راهبردی استکبار در برهه کنونی علیه ایران و نظام اسلامی ما هویت زدایی و دور کردن نسل جوان از دین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد روز میلاد حضرت امام حسین (ع) را که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده تبریک گفت و از مردم و پاسداران خواست در مسیر ائمه طاهرین (ع) به راه خود ادامه دهند.

ناصری همچنین میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت و از جوانان خواست برای تحقق اهداف نظام از هیچ کوششی با الگوگیری از حضرت ابوالفضل (ع) دریغ نکنند.

وی گفت: از ویژگی‌های برجسته و بارز حضرت عباس (ع)، روحیه بصیرت و وفاداری ایشان است که نقش برجسته و الگویی دارد و باید به مردم و نسل جوان منتقل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha