۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81921327
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: ولايتمداري موجب خنثي شدن توطئه هاي دشمنان است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: ولايتمداري و حضور آگاهانه مردم در عرصه هاي مختلف موجب شكست توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي است .

به گزارش ايرنا آيت الله محمد رضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه به اهميت ولايت فقيه در انقلاب اسلامي و بركات آن اشاره و افزود: ولايت فقيه مهمترين دستاورد نظام اسلامي است .
وي ادامه داد: ملت فهيم و انقلابي ايران اسلامي در 37 سال گذشته در سايه ولايتمداري و حضور آگاهانه در بخش هاي مختلف موجب به شكست كشاندن اهداف دشمنان شده اند .
امام جمعه يزد در ادامه تاكيد كرد: بدون شك وجود ولايت فقيه و رهبري نظام موجب شكست تمامي اهداف استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي شده است و اين مايه عزت و اقتدار محسوب مي شود .
ناصري افزود: ملت ايران بايد همچنان با قدرت و عظمت با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري و ولايت فقيه در برابر اهداف شوم دشمنان و استكبار جهاني ايستادگي كنند .
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ادامه خطبه هاي نمازجمعه به اهميت تبيين اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و بخصوص بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) به نسل جوان تاكيد كرد.
ناصري گفـت: بدون شك آشنايي نسل جوان با سيره نوراني حضرت امام (ره) و وصاياي ايشان و همچنين آرمان هاي انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري ، سدي محكم در برابر استكبار جهاني است .
وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران در اصل نتيجه ولايتمداري آحاد ملت ايران از بنيانگذار جمهوري اسلامي در برابر رژيم سياه شاهي است بر تبيين آن به نسل جوان تاكيد نمود .
ناصري به ثمرات انقلاب اسلامي در ابعاد مختلف و بخصوص دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره و تصريح كرد: بايد مفاهيم و ارزش هاي طلايي دوران انقلاب اسلامي بنحو شايسته به جوانان منعكس و منتقل شود .
ناصري به اهميت تجليل از ايام الله و بخصوص سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر اشاره و آن را موجب تبيين ارزش ها و منتقل كننده واقعي اهداف نظام به نسل جوان ذكر كرد .
امام جمعه يزد به اهميت پيگيري مطالبات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي و بهره گيري از دانش بومي در بخش هاي مختلف تاكيد نمود .
ناصري همچنين به رعايت تقواي الهي در تمامي احوال و انجام وظايف شرعي به عنوان وظايف امت اسلام و ملت ايران اشاره كرد .
7536/ 6197