۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85039549
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان معرفی و تجلیل شدند

رشت - ایرنا - رقابت‌های اسنوکر جایزه بزرگ گیلان جمعه شب با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها ۶۴ ورزشکار برتر این رشته ورزشی از شهرهای مختلف استان حضور داشتند که به میزبانی باشگاه شار رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات وحید جهانگیری و عرفان معصوم‌بابایی هر ۲ از باشگاه شار رشت با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که طی آن وحید جهانگیری برابر حریف خود به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان را به خود اختصاص داد.

همچنین عرفان معصوم‌بابایی در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت، علیرضا نوروززاد از منجیل و فرزام شعبان‌نژاد از باشگاه شار رشت به طور مشترک مقام سوم رقابت‌های اسنوکر جایزه بزرگ گیلان را کسب کردند.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به نفرات برتر مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان، حکم قهرمانی و همچنین جوایز نقدی اهداء شد.

رئیس هیات بیلیارد و بولینگ گیلان در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر رقابت‌های جایزه بزرگ گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی انجام شد و از سویی اسنوکربازان تیم شار رشت که نماینده گیلان در لیگ برتر کشور هستند، به مرز آمادگی مطلوبی رسیدند.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: این مسابقات باعث شد تا تیم شار رشت با آمادگی کامل در دور برگشت رقابت‌های اسنوکر لیگ برتر باشگاه‌های کشور که از روز ششم اسفند ماه جاری به میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور یابد.

وی بیان کرد: تیم اسنوکر شار رشت در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که با حضور ۱۴ تیم دنبال می‌شود، رتبه پنجم را کسب کرد و امیدواریم که این تیم با انجام بازی‌های بهتر در دور برگشت، سرانجام رتبه بالاتری را تصاحب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha