۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85040010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی بخشی از جاده ترانزیتی سبزوار - خوشاب آغاز شد

سبزوار- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار گفت: عملیات بهسازی بخشی از جاده ترانزیتی سبزوار - خوشاب - قوچان با جذب اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی آغاز شد.

مرتضی رهنمافر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول طرح بهسازی بخشی از جاده سبزوار - خوشاب پنج کیلومتر است که عملیات اجرای یک لایه ماسه و آسفالت و یک لایه روکش آسفالت برای آن در مدت یک سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه بهسازی بخش های دیگر این محور نیز مد نظر است، تصریح کرد: محل اجرای این طرح از انتهای کیلومتر هفت جاده تا کیلومتر ۱۲ از مسیر شهرستان سبزوار به خوشاب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار گفت: جاده سبزوار- خوشاب- قوچان یکی از محورهای مهم در استان خراسان رضوی است که علاوه بر رفت و آمد خودروهای عبوری این مناطق، محوری ترانزیتی برای آمد و شد تریلی ها و کامیون ها بین بنادر جنوبی کشور و کشورهای آسیانه میانه محسوب می شود.

اخیرا فرماندار خوشاب در گفت و گو با ایرنا با انتقاد از وضعیت نابسامان جاده ترانزیتی این شهرستان که در حدفاصل شهرستان های سبزوار و قوچان قرار دارد، خواستار رسیدگی به اوضاع این محور و بهسازی آن شده بود.

طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha