فرماندار میامی: جانبازان و ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند

شاهرود - ایرنا - فرماندار میامی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا آشوری روز شنبه در آیین تکریم از جانبازان دفاع مقدس شهرستان میامی که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: ملت ایران اسلامی همواره مرهون دلاوری‌ و شجاعت‌های دلیرمردانی همچون جانبازان هستند که در مکتب سید و مولای خود درس ایثار و فداکاری گرفتند و در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، جان و سلامت خود را تقدیم انقلاب، ‌نظام و کشور کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز هستند، ابراز کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، شاهد پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران نبودیم.

فرماندار میامی: جانبازان و ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند

فرماندار میامی تاکید کرد: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید فرهنگ ایثار و جانبازی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا پیشرفت این شهرستان محقق شود.

آشوری به تشکیل سپاه پاسداران به فرمایش امام خمینی(ره) به منظور صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرزندان امام(ره) در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع از کشور، مرز و بوم را ضمیمه حفاظت از انقلاب کردند و بعد از پیروزی در جنگ، در عرصه‌های مختلف سازندگی، عمران و آبادانی و کمک در بحران‌ها از جمله سیل و زلزله همواره پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه جانبازان، پاسداران و ایثارگران به مجموعه مدیریت شهرستان کمک کنند، افزود: نشست با جوانان و استفاده از تجربیات جانبازان در دستور کار فرمانداری شهرستان میامی است.

فرماندار میامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دولت مردمی آیت الله رئیسی ضمن توجه لازم به حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، دانشگاهی و عمرانی کشور، در حوزه اقتصادی نیز وام‌های مناسبی برای اشتغال‌زایی برنامه ریزی کرده است.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha