حمایت استانداری کهگیلویه وبویراحمد از نخبگان در امور دانش بنیان

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از نخبگان و میدان دادن به آنان مهم است و مدیران و معاونان به این افراد در جهت انجام کارهای دانش‌بنیان میدان دهند و به دنبال طرح های نو، خلاقانه و دانش بنیان باشند.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه در برنامه ملاقات عمومی با تعدادی از مردم مناطق مختلف استان در جریان مشکلات و خواسته های آنان قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

در این برنامه ملاقات عمومی، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.

سید علی احمدزاده در پاسخ به افرادی که مطالبه اشتغال و بکارگیری در ادارات استان را داشتند، افزود: برای جذب و استخدام در ادارات دولتی شرایط آزمون است که فرایند آن باید رعایت و اجرا شود.

حمایت استانداری کهگیلویه وبویراحمد از نخبگان در امور دانش بنیان

وی تصریح کرد: جذب در ادارات استان تنها با صدور مجوز از مرکز کشور و از طریق آزمون میسر است اما کسانی که طرح و ایده اقتصادی دارند، برای ایجاد اشتغال تسهیلات از آنان حمایت می کنیم .

برخی اهالی منطقه زیلایی در خصوص توزیع آرد و نفت سفید دغدغه‌هایی داشتند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بر توزیع آرد و نفت براساس جمعیت و خانوارها در دهستان زیلایی تاکید کرد.

احمدزاده با اشاره به برنامه دولت برای خروج زیلایی از محرومیت، عنوان کرد: گازرسانی و همچنین احداث جاده در دهستان زیلایی و روستاهای بردپهن، موشمی، مورد زرد و سایر روستاها و پاره روستاهای زیلایی در برنامه‌های دولت به خوبی دیده شده است.

وی در این ملاقات در دیار با چند تن از نخبگان، گفت: در حمایت و کمک به ایده و طرح های خلاقانه نخبگان، کارآفرینان، فعالان عرصه اقتصادی و دانش بنیان استان کوتاهی نخواهم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکی از فرزندان نخبه استان در زمینه ایجاد نیروگاه برق‌ آبی فعالیت می کند و کارهایی در این زمینه در دست انجام دارد که از این جوان نخبه در جهت رشد، بالندگی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم.

احمدزاده ادامه داد: تهیه نان تست از میوه درخت بلوط یکی از اقدامات خوب نخبگان استان است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: روی حمایت از نخبگان و میدان دادن به این افراد حساس هستم و از مدیران و معاونینم می‌خواهم در این زمینه حساسیت به خرج دهند و به نخبگان در جهت انجام کارهای دانش‌بنیان میدان دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بسیج سازندگی استان کارهای خوب و ارزشمندی در دست انجام دارد که بیشتر آنها دانش بنیان هستند و پرورش کرم میلورم برای خوراک دام و طیور از جمله اقدامات خوب بسیج سازندگی استان است.

احمدزاده تاکید کرد: باید به دنبال طرح های نو، خلاقانه و دانش بنیان باشیم به‌طوریکه مزیت ها و ظرفیت های استان را ملاک قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در ملاقات های عمومی، دیدارهای مردمی و در سفرهای شهرستانی اغلب خواسته مردم اشتغال است که در این خصوص حوزه اقتصادی استان موظف شده تا با به‌کار گیری همه توان و ظرفیت های استان در همه بخش ها و حوزه ها برای ایجاد اشتغال و تولید، تلاشی مضاعف داشته باشد.

در این دیدار رو در رو ۲۵ نفر از مناطق مختلف استان به طور جداگانه مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند و از سوی استاندار مورد رسیدگی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha