۵۰ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی در حوزه آب منطقه‌ای تخصیص یافت

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: بیش از ۵۰ درصد از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان در حوزه آب منطقه ای به مبلغ ۱۹۹ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

علیرضا طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مصوبات سفر رییس جمهور ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی خط دوستی اختصاص یافت که ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ مصوب و ابلاغ اعتبار شد و تمام این مبلغ تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل ساختمان سد شوریجه مصوب شده که ۱۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: برای طرح انتقال آب از سد تبارک به قوچان نیز ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که پیش از این بیشتر از این مبلغ و حدود ۳۴ میلیارد تومان تخصیص یافته بود.

طاهری افزود: برای اجرای طرح تامین آب مشهد از طریق جایگزینی پساب با آب کشاورزی نیز ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که ۱۵ میلیارد تومان از این مبلغ مصوب شده است.

وی اضافه کرد: تسریع در صدور مجوز انتقال آب از هزار مسجد به مشهد از دیگر مصوبات سفر بود و مقرر شده بود سازمان برنامه و بودجه به این مصوبه ردیف اجرایی برای تخصیص بودجه بدهد اما به رغم ارسال مستندات و پیگیری های لازم تا کنون این مهم محقق نشده است.

۱۷۵ مصوبه با ۲۶ هزار و ۶ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به خراسان رضوی تصویب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha